Συνήγορος Καταναλωτή: Επιλύσαμε το 82,82% των αναφορών

Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2018 15:08
UPD:15:10
INTIME NEWS/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Αυτό ανέφερε ο Συνήγορος Λευτέρης Ζαγορίτης, παραδίδοντας στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2017. Στη συνάντηση παρέστησαν η αναπληρώτρια Συνήγορος και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, Αθηνά Κοντογιάννη και η βοηθός Συνήγορος, Βασιλική Μπώλου.

A- A A+

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, κατάφεραν να επιλύσουν το 82,82% από τις 9.757 αναφορές που δέχθηκαν «σε σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς κόστος για τα εμπλεκόμενα μέρη».

Αυτό ανέφερε ο Συνήγορος Λευτέρης Ζαγορίτης, παραδίδοντας στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2017. Στη συνάντηση παρέστησαν η αναπληρώτρια Συνήγορος και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, Αθηνά Κοντογιάννη και η βοηθός Συνήγορος, Βασιλική Μπώλου.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαγορίτη ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, παρά το γεγονός ότι δέχθηκαν 9.757 αναφορές και παρά την αύξησή τους κατά 28,2% σε σχέση με το 2016, πέτυχαν ποσοστό επίλυσης 82,82%.

«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή περισσότερες αναφορές από ότι, τα πρώτα εννέα χρόνια λειτουργίας του. Συγκεκριμένα υποβλήθηκαν 29.137 αναφορές την περίοδο 2014-2017, ενώ την περίοδο 2005-2013 είχαν υποβληθεί 27.932», σημειώθηκε ενώ τονίστηκε προς τον ΠτΔ ότι η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», θα συνεχίσει να εργάζεται συστηματικά και να παρέχει με αποτελεσματικότητα τις διαμεσολαβητικές της υπηρεσίες προς όφελος των πολιτών και της ομαλής λειτουργίας της αγοράς.

 

 

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή