Κοινωνία
Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2018 15:08

Συνήγορος Καταναλωτή: Επιλύσαμε το 82,82% των αναφορών

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, κατάφεραν να επιλύσουν το 82,82% από τις 9.757 αναφορές που δέχθηκαν «σε σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς κόστος για τα εμπλεκόμενα μέρη».

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, κατάφεραν να επιλύσουν το 82,82% από τις 9.757 αναφορές που δέχθηκαν «σε σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς κόστος για τα εμπλεκόμενα μέρη».

Αυτό ανέφερε ο Συνήγορος Λευτέρης Ζαγορίτης, παραδίδοντας στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2017. Στη συνάντηση παρέστησαν η αναπληρώτρια Συνήγορος και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, Αθηνά Κοντογιάννη και η βοηθός Συνήγορος, Βασιλική Μπώλου.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαγορίτη ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, παρά το γεγονός ότι δέχθηκαν 9.757 αναφορές και παρά την αύξησή τους κατά 28,2% σε σχέση με το 2016, πέτυχαν ποσοστό επίλυσης 82,82%.

«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή περισσότερες αναφορές από ότι, τα πρώτα εννέα χρόνια λειτουργίας του. Συγκεκριμένα υποβλήθηκαν 29.137 αναφορές την περίοδο 2014-2017, ενώ την περίοδο 2005-2013 είχαν υποβληθεί 27.932», σημειώθηκε ενώ τονίστηκε προς τον ΠτΔ ότι η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», θα συνεχίσει να εργάζεται συστηματικά και να παρέχει με αποτελεσματικότητα τις διαμεσολαβητικές της υπηρεσίες προς όφελος των πολιτών και της ομαλής λειτουργίας της αγοράς.