Η FCA Heritage και η Alfa Romeo υποστήριξαν το ιαπωνικό Concours d’ Elegance, το οποίο διεξήχθη από τις 29 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου στο κάστρο Nijο -έχει χαρακτηριστεί ιστορικό μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO- του Κιότο, με δύο αριστουργήματα του παρελθόντος και του παρόντος. Τη 1900 C52 Coupe, ευρέως γνωστή ως «Disco Volante» και τη μοντέρνα Giulia Quadrifoglio.
Η «Disco Volante», η οποία κατασκευάστηκε μεταξύ 1952 και 1953, σχεδιάστηκε από τον Gioacchino Colombo και βασίστηκε στη 1900 Sprint, από την οποία δανείστηκε αρκετά εξαρτήματα.
Σε αντίθεση με το κανονικό αυτοκίνητο παραγωγής -που κατασκευάστηκε με ενιαίο μονοκόκ σασί- η «Disco Volante» βασίστηκε σε ένα σωληνοειδές σασί. Ο κινητήρας διπλού άξονα, 1997 κυβικών εκατοστών, επανασχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου με στροφαλοθάλαμο και κεφαλή από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, δύο εκκεντροφόρους και μονή τροφοδοσία καυσίμου. Φτάνοντας σε ισχύ τους 158 ίππους, αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο είχε μέγιστη ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα. Το αμάξωμα της «Disco Volante» αξίζει ιδιαίτερης μνείας. Κατασκευασμένη από την Touring, συνδυάζει την αεροδυναμική εξέλιξη με την αμερικανική τάση της εποχής που ήθελε τον σχεδιασμό των αυτοκινήτων να εμπνέεται από τον κόσμο των αεροπλάνων. Το αυτοκίνητο έχει αυθεντικά φουσκωτά «φτερά» πάνω από τους τροχούς, τα οποία συνδέονται άψογα με μια ομαλή χαμηλότερη ευθεία, κάνοντάς το να μοιάζει με ένα είδος διαστημόπλοιου, εξ ου και το όνομά του.
Μόνο πέντε κατασκευάστηκαν συνολικά, δηλαδή μια Spider, μια Coupe, μια «ελαφρότερη» έκδοση «fianchi stretti» (στενή πλευρά) με φτερά πιο κοντά στους τροχούς και δύο Spider με μηχανικά μέρη από την 6C 3000.