Είκοσι διοικητικές διαδικασίες της ΕΥΔΑΠ εντάσσονται στη βάση δεδομένων e-kep του υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.
Οι διαδικασίες της ΕΥΔΑΠ οι οποίες θα διεκπεραιώνονται και μέσω ΚΕΠ είναι οι εξής:
1. Αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό κατανάλωσης υδροληψίας
2. Καταχώρηση των στοιχείων του ενοίκου στο λογαριασμό κατανάλωσης από τον ιδιοκτήτη ή τον ένοικο του ακινήτου
3. Διόρθωση της Διεύθυνσης του ακινήτου
4. Έλεγχος λανθασμένου αριθμού μετρητή
5. Χορήγηση βεβαίωσης για την υδροδότηση του ακινήτου
6. Χορήγηση βεβαίωσης για την ύπαρξη πυροσβεστικής παροχής στο ακίνητο
7. Χορήγηση Αντιγράφου Σύμβασης Υδροληψίας
8. Έλεγχος μετρητή λόγω διαρροής
9. Έλεγχος φρεατίου
10. Καταβίβαση φρεατίου
11. Ανύψωση φρεατίου
12. Χορήγηση βεβαίωσης μετά τον έλεγχο της πίεσης Λειτουργίας Δικτύου
13. Εξακρίβωση ζημιών σε ακίνητο από βλάβη στο Δίκτυο Ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ
14. Μετατόπιση παροχής από χώρο εντός του οικοπέδου στο πεζοδρόμιο
15. Στέρηση Υδροληψίας λόγω συχνών βλαβών στο Δίκτυο
16. Μετατόπιση παροχής από το οδόστρωμα στο πεζοδρόμιο
17. Χορήγηση βεβαίωσης οφειλής ή μη των δικαιωμάτων σύνδεσης του ακινήτου
18. Έκδοση δικαιωμάτων σύνδεσης για την περίπτωση που ο αγωγός είναι αρμοδιότητας ΕΥΔΑΠ
19. Έλεγχος της Αποχέτευσης του ακινήτου λόγω συχνών εμφράξεων
20. Εξακρίβωση ζημιών σε ακίνητο από βλάβη στο Δίκτυο Αποχέτευσης
Με την ένταξη των παραπάνω διαδικασιών της ΕΥΔΑΠ στη βάση δεδομένων e-kep οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τα 1.017 ΚΕΠ όλης της χώρας και όχι μόνο από τα καταστήματα της Επιχείρησης.