Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 2018 – Η Coca-Cola, πιστή στο ραντεβού της και αυτά τα Χριστούγεννα, υποδέχθηκε όλους τους Coke lovers στο άκρως γιορτινό και ανανεωμένο Coca-Cola Pop-Up Store. Μέσα σε 15 ημέρες περισσότεροι από 200.000 επισκέπτες, ανάμεσά τους διάφοροι celebrities και καλλιτέχνες, βρέθηκαν στο My Golden Hall όπου στήθηκε φέτος το κατάστημα της Coca-Cola, κάνοντας τις αγορές τους μέσα από τη μεγάλη ποικιλία σε συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα. Παράλληλα, η Coca-Cola στήριξε για άλλη μια χρονιά τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε» και προσκάλεσε τον κόσμο να συμβάλλει με το δικό του τρόπο σε αυτή την προσπάθεια.
Φέτος τις γιορτές, το χριστουγεννιάτικο Coca-Cola Pop-Up Store, άνοιξε τις πόρτες του από τις 15 έως τις 31 Δεκεμβρίου, στο εμπορικό κέντρο My Golden Hall. Όλοι οι επισκέπτες, είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα σε συλλεκτικά αξεσουάρ, ρούχα και παιχνίδια, τα Coke δώρα των γιορτών, λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στα αγαπημένα τους πρόσωπα και κάνοντας τις γιορτές τους ακόμα πιο ξεχωριστές.
Όλοι όσοι παρευρέθηκαν στο Coca-Cola Pop-Up Store, είχαν επίσης την ευκαιρία να γίνουν αρωγοί στην ενίσχυση της προσπάθειας της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε» με τον πιο απλό και γιορτινό τρόπο! Στο ειδικά διαμορφωμένο Photo booth της Coca-Cola, μικροί και μεγάλοι, φόρεσαν το πιο γιορτινό τους χαμόγελο, έβγαλαν μία χριστουγεννιάτικη φωτογραφία, κάνοντας την share στα προσωπικά τους social media. Κάθε share αντιστοιχούσε σε 1€ και με αυτό τον τρόπο η Coca-Cola κατάφερε να υποστηρίξει το «Μπορούμε» προσφέροντας συνολικά 380.000 γεύματα χαράς σε εκείνους που το έχουν ανάγκη και να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που συμβάλουν ώστε η καθημερινότητα αυτών των ανθρώπων να γίνεται καλύτερη.
C.DIMAKEAS
Από τον απόλυτο χριστουγεννιάτικο προορισμό δεν θα μπορούσαν, όμως, να λείπουν αγαπημένα πρόσωπα της ελληνικής showbiz όπως η Λάουρα Νάργες, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Κωνσταντίνος Βασάλος, οι οποίοι επισκέφτηκαν το κατάστημα και πραγματοποίησαν τις χριστουγεννιάτικες τους αγορές, γνώρισαν από κοντά τους αγαπημένους τους fans αλλά και έβγαλαν τη φωτογραφία τους στο Photo booth της Coca-Cola!
Για άλλη μία χρονιά το Coca-Cola Pop-Up Store χάρισε μοναδικές χριστουγεννιάτικες στιγμές με τον πιο Coca-Cola τρόπο ανανεώνοντας το ραντεβού του για τα επόμενα Χριστούγεννα με νέες εκπλήξεις και υπέροχα happenings!
Σχετικά με την The Coca-Cola Company:
Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.
Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η The Coca-Cola Company επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, δημιουργούν ένα ασφαλές, χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.
Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον δραστηριοποιείται εδώ και 47 χρόνια στην ελληνική αγορά και αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, όπου παράγεται το 96% των προϊόντων της. Ανήκει στον Όμιλο Coca-Cola HBC, έναν από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές και διανομείς των προϊόντων της The Coca-Cola Company παγκοσμίως και τον μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Με έδρα την Αθήνα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναπτύσσει παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα σε όλη την Ελλάδα, εμφιαλώνοντας και διαθέτοντας τα προϊόντα της The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Powerade, NESTEA, illy issimo και τα mixers Schweppes), καθώς και τα προϊόντα που έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία (Amita, Frulite και το εμφιαλωμένο νερό AYΡA), ενώ επίσης διανέμει τα snacks TSAKIRIS και τα ενεργειακά ποτά Monster. Προσφέρει επίσης ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών, που περιλαμβάνει προϊόντα των οίκων Edrington, Ισιδώρου Αρβανίτου, Brown-Forman και Gruppo Campari.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την The Coca-Cola Company, επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey στο www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo, επισκεφτείτε το blog www.coca-colablog.com ή βρείτε μας στο Linkedin, στο www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.
Σχετικά με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Μπορούμε»: Το «Μπορούμε» είναι Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση που έχει ως στόχο τη μείωση της σπατάλης περισσευούμενου φαγητού και την καταπολέμηση του υποσιτισμού στην Ελλάδα, μέσω προγραμμάτων που περιλαμβάνουν:
- Τη διάσωση & προσφορά τροφίμων και φαγητού μέσω του μηχανισμού του «Μπορούμε» σε διάφορα επίπεδα της επισιτιστικής αλυσίδας («Διάσωση & Προσφορά Τροφίμων», «Μπορούμε στο Χωράφι», «Μπορούμε στη Λαϊκή»)
- Την ενημέρωση σχετικά με το φαινόμενο της σπατάλης τροφίμων και την ενίσχυση της πρόληψης κατά του φαινομένου («Πρόγραμμα ενημέρωσης Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη», «Μπορούμε στο Σχολείο», «Μπορούμε στη Γειτονιά»)
- Την επισιτιστική στήριξη των ανθρώπων με τη μεγαλύτερη διατροφική ανασφάλεια («Είμαστε Οικογένεια»).
Από την αρχή της λειτουργίας της, το 2011, έχουν προσφερθεί, μέσα από το δίκτυο της, πάνω από 18.000.000 μερίδες σε όλη την Ελλάδα. Λόγω του καινοτόμου συστήματος διάσωσης τροφίμων & προσφοράς του «Μπορούμε» κάθε 1€ του συνολικού λειτουργικού κόστους της οργάνωσης αντιστοιχεί σε 37 μερίδες φαγητού.
Όραμα της είναι η ανάπτυξη ενός κοινωνικού κινήματος μείωσης της σπατάλης φαγητού και ταυτόχρονα αύξησης της επισιτιστικής στήριξης ανθρώπων σε ανάγκη με βάση την εθελοντική προσφορά.