«Καθαρές» νταλίκες που κινούνται με κυψέλες υδρογόνου ο στόχος της Toyota

Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017 17:43
UPD:17:50
toyotanews.pressroom.toyota.com

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το όλο concept ενός φορτηγού μηδενικών εκπομπών λαμβάνει χώρα στο ευρύτερο πλαίσιο μιας μελέτης βιωσιμότητας όσον αφορά στη χρήση τεχνολογίας κυψελών καυσίμου για «βαριές» εφαρμογές.

A- A A+

Στα αποκαλυπτήρια του «Project Portal» προχώρησε την Τετάρτη η Toyota Motor North America: Πρόκειται για ένα σύστημα κυψελών υδρογόνου σχεδιασμένου για χρήση σε βαριά φορτηγά- νταλίκες στο λιμάνι του Λος Άντζελες. Το πρόγραμμα ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου με αξιωματούχους του λιμανιού και εκπροσώπους του California Air Resources Board (CARB) και της California Energy Commission (CEC).

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το όλο concept ενός φορτηγού μηδενικών εκπομπών λαμβάνει χώρα στο ευρύτερο πλαίσιο μιας μελέτης βιωσιμότητας όσον αφορά στη χρήση τεχνολογίας κυψελών καυσίμου για «βαριές» εφαρμογές. Η μελέτη θα αρχίσει το καλοκαίρι και θα συνεισφέρει στο Clean Air Action Plan του λιμανιού της πόλης, που είχε ως αποτέλεσμα τη δραστική μείωση των ρύπων από τις δραστηριότητες στα λιμάνια του Λονγκ Μπιτς και του Λος Άντζελες από το 2005.

Το Project Portal αποτελεί το επόμενο βήμα της Toyota στην κατεύθυνση της διεύρυνσης των εφαρμογών τεχνολογίας κυψελών καυσίμου μηδενικών ρύπων. «Πρόκειται για ένα πλήρως λειτουργικό βαρύ φορτηγό με τη δύναμη και την απαιτούμενη δυνατότητα torque για τη διεξαγωγή επιχειρήσεων στο λιμάνι χωρίς να εκπέμπεται τίποτα παραπάνω από υδρατμούς. Τα βαριά οχήματα παράγουν σημαντικό ποσοστό των ετησίων ρύπων στο λιμάνι του Λος Άντζελες, και η μελέτη βιωσιμότητας Portal μπορεί να παρέχει μια άλλη οδό, για την περαιτέρω μείωση εκπομπών» αναφέρεται σχετικά στην ανακοίνωση.

Το φορτηγό του Project Portal έχει ιπποδύναμη 670 αλόγων και torque ύψους 1.325 lbf·ft (1.796 Nm) , από δύο στήλες κυψελών καυσίμου Mirai και μια μπαταρία των 12 kWh. Ωστόσο, οι δυνατότητες μεταφοράς φορτίου του παραμένουν οι ίδιες (36.287 κιλά) με αυτές που θα ήταν εάν είχε τον συμβατικό του κινητήρα. Η| Toyota εκτιμά πως η εμβέλειά του είναι πάνω από 322 χλμ, υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας.

 

 

Προτεινόμενα για εσάς