Από την έντυπη έκδοση
Μια βόλτα στην Αράχοβα μας θύμισε τις αρετές του Jeep Renegade τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Το δοκιμάσαμε, εκτός των άλλων, στο ειδικά διαμορφωμένο Jeep Camp, στο Λιβάδι, με το νέο 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο στην έκδοση ντίζελ.
Το μοτέρ πετρελαίου 1,6 λτ. είναι το μικρότερο που προσφέρεται στην γκάμα Renegade και προέρχεται από τη Fiat (γενιά Multijet II). Είναι προδιαγραφών ρύπων Euro 5+ (εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ.) με απόδοση στους 120 ίππους και μέγιστη ροπή στα 320 Nm αποδιδόμενα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη αποδεικνύεται αρκούντως δυνατός παρά το υψηλό απόβαρο του Renegade, που προσεγγίζει τα 1.500 κιλά. Το συγκεκριμένο μοτέρ δουλεύει πολιτισμένα, δεν παράγει ενοχλητικό θόρυβο και έχει περιορισμένους κραδασμούς.
Ο συνδυασμός με το ημιαυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων προσδίδει μια νότα χρηστικότητας στην καθημερινή χρήση αν συμβιβαστείς με τα επιπλέον 1.600 ευρώ που θα πρέπει να καταβάλεις σε σύγκριση με την αντίστοιχη έκδοση Renegade, με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Σε επίπεδο μέσης κατανάλωσης βρεθήκαμε στα επτά λίτρα/100 χλμ. με τρεις επιβάτες και αποσκευές. Το Jeep Renegade προσφέρεται σε 17 επιλογές εξοπλισμού και κινητήρων, ενσωματώνοντας 70 ξεχωριστά χαρακτηριστικά ασφαλείας. Ιδιαιτέρως, πάντως, αξιολογήσαμε την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων της ZF που διατίθεται με τον κινητήρα Turbo βενζίνης 1,4 λ. με 170 ίππους με εξοπλισμό Limited και σύστημα κίνησης στους τέσσερις τροχούς στην τιμή των 28.060 ευρώ.
Στα βραχυπρόθεσμα σχέδια της εταιρείας, όπως μάθαμε, είναι η περαιτέρω αύξηση των ετήσιων πωλήσεων στα 2 εκατ. οχήματα για το 2018 μετά και την παρουσίαση της νέας γενιάς Compass, που θα παρουσιαστεί στο δεύτερο ήμισυ του τρέχοντος έτους.