Νέος ηλεκτρονικός τουριστικός οδηγός για την Αττική

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2016 13:28
UPD:13:30
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ

Στόχος της νέας ψηφιακής πλατφόρμας, που παρουσιάστηκε χθες σε ειδική εκδήλωση, είναι να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής.

A- A A+

Σε λειτουργία τέθηκε ο νέος επίσημος ηλεκτρονικός τουριστικός οδηγός της Αθήνας και της Αττικής trip2athens.com που δημιούργησαν το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας και ο Δήμος Αθηναίων.

Στόχος της νέας ψηφιακής πλατφόρμας, που παρουσιάστηκε χθες σε ειδική εκδήλωση, είναι να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής.

Χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση ή κόστος για τους συμμετέχοντες, ο νέος ηλεκτρονικός οδηγός προβάλλει το σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων (διαμονή, εστίαση, ψυχαγωγία, αγορές κ.α.) σε επτά γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα), προσφέροντας αυξημένες δυνατότητες στον εγχώριο και διεθνή επισκέπτη, από το στάδιο της προετοιμασίας μέχρι και την ολοκλήρωσή του ταξιδιού του.

Παράλληλα αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που προάγει την εξωστρέφεια και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά του e-tourism.

Μια από τις καινοτομίες του trip2athens.com εδράζεται στη δυνατότητα ανάπτυξης συνεργειών μεταξύ των αθηναϊκών επιχειρήσεων μέσω εκπτωτικών κουπονιών, που λειτουργεί ως εξής:

  • κατά τη διαδικασία της κράτησης στο trip2athens.com ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει εκπτωτικά κουπόνια που έχουν καταχωρηθεί νωρίτερα από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (εστιατόρια, bar, καφετέριες, εμπορικά).
  • έτσι, μέσω της πλατφόρμας οι τουριστικοί επαγγελματίες δημιουργούν εμπορικά δίκτυα, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να επισκεφτούν και να καταναλώσουν στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Μέσω του trip2athens.com οι επισκέπτες μπορούν μεταξύ άλλων να αναζητήσουν πληροφορίες μετάβασης προς/από την Αθήνα, να κλείσουν ξενοδοχείο στην Αθήνα και την Αττική, να ενημερωθούν για τους τρόπους μετακίνησης εντός του προορισμού (ΜΜΜ), αλλά και να πληροφορηθούν για τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες, το φαγητό, τη διασκέδαση, τις αγορές κ.ά..

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή