Το ΥΠΕΣΔΔΑ για τον ανοικτό διαγωνισμό του έργου «Υλοποίηση Συστήματος Υποστήριξης των ΚΕΠ»

Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2005 15:22
A- A A+

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά ο ανοικτός διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου «Υλοποίηση Συστήματος Υποστήριξης των ΚΕΠ» για ταχεία εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων και μέσω τηλεφώνου.

Το έργο αποσκοπεί στην υποστήριξη της παραγωγικής λειτουργίας των ΚΕΠ, με συστήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών (και ηλεκτρονικών πληρωμών) και υπηρεσίες πληροφόρησης, που μέσω αυτών επιτυγχάνεται αμεσότητα στην παροχή υπηρεσιών, εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των μετακινήσεων από και προς τις Δημόσιες Υπηρεσίες για τη διεκπεραίωση απλών ή σύνθετων υποθέσεων των πολιτών. Το νέο έργο δίνει τη δυνατότητα υποβολής αίτησης και μέσω τηλεφώνου, ενώ η παραλαβής πιστοποιητικών μπορεί να γίνει από το ΚΕΠ που θα επιλέξει ο πολίτης ή να το παραλάβει στο σπίτι του. Σε κάθε περίπτωση, ο πολίτης θα απευθύνεται σε μια μόνο υπηρεσία (ΚΕΠ) για τη διεκπεραίωση του συνόλου των υποθέσεών του με το δημόσιο.

Όπως διευκρίνισε ο υφυπουργός Εσωτερικών, Απόστολος Ανδρεουλάκος, «το Σύστημα θα προσφέρει την δυνατότητα στους Πολίτες και στις Επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν πολλαπλά κανάλια για την Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία τους με τους Φορείς της Δημόσιας Διοίκησης, μέσω Διαδικτύου (Internet), μέσω Τηλεφώνου (Call Centre) και με Φυσική Παρουσία στα ΚΕΠ.

«Σκοπός του έργου», δήλωσε ο κ. Ανδρεουλάκος, είναι η Παροχή Ολοκληρωμένων, Ποιοτικά Αναβαθμισμένων, Έγκυρων και Έγκαιρων Διοικητικών Πληροφοριών, Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικών Συναλλαγών για την Εξυπηρέτηση των Πολιτών και των Επιχειρήσεων (SLA) μέσα από την Ανάπτυξη και Λειτουργία των απαραίτητων υποδομών ΤΠΕ. Η συνολική διάρκεια του έργου είναι 36 μήνες, συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου υλοποίησης των υποδομών διάρκειας 6 μηνών. Ο Συνολικός Προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 14,3 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.»

Βασικοί στόχοι του Έργου είναι:

α) Η υποστήριξη της λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αναφορικά με τη Λήψη, Διαχείριση και Διεκπεραίωση αιτημάτων Πολιτών.

β) Η παροχή έγκυρων και έγκαιρων πληροφοριών, υπηρεσιών και ηλεκτρονικών συναλλαγών διοικητικής φύσης σε πολίτες και επιχειρήσεις.

γ) Η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του μηχανισμού παροχής υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή