Έγγραφα σχετικά με συντριβή του μοιραίου Μπόινγκ της εταιρείας Ηλιος φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα «Ο Φιλελεύθερος».
Το πρώτο έγγραφο είναι η επιστολή του ειδικού συμβούλου του τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου, ημερομηνίας 17 Μαρτίου 2005, που απευθύνεται προς την εταιρεία και προβαίνει σε σοβαρές διαπιστώσεις για προβλήματα, παραλείψεις και αδυναμίες της. Στην επιστολή υπογραμμίζεται πως «δεν έγινε κανένας τεχνικός και πτητικός έλεγχος στα αεροσκάφη της».
Το δεύτερο έγγραφο αφορά στο συμβόλαιο μεταξύ της Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου και της αντίστοιχης βρετανικής, με το οποίο η Κύπρος αναθέτει τον τεχνικό έλεγχο των αεροσκαφών της «Ηλος» στη βρετανική Αρχή. Η εφημερίδα γράφει ότι η συμφωνία αυτή έληξε στις 31 Μαρτίου 2005 χωρίς να ανανεωθεί.
Τέλος, το τρίτο έγγραφο, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Ο Φιλελεύθερος», δείχνει πως, σύμφωνα με το Συμβούλιο Αρχών Πολιτικής Αεροπορίας της Ευρώπης, το μοιραίο αεροσκάφος ήταν το μόνο από τα 13 εγγεγραμμένα στο κυπριακό νηολόγιο, που δεν είχε άδεια πτήσης άνω των 28.000 ποδών.
Πηγή: ΑΠΕ