Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Οι καταγραφείς δεδομένων πτήσης ή αλλιώς γνωστοί ως «μαύρα κουτιά», που χρησιμοποιούνται στις έρευνες αεροπορικών δυστυχημάτων από τα μέσα του 20ου αιώνα, έχουν εξελιχθεί σημαντικά με την πάροδο των ετών.
Ενώ οι παλαιότεροι καταγραφείς χρησιμοποιούσαν μαγνητική ταινία για την καταγραφή των δεδομένων, οι σύγχρονες συσκευές διαθέτουν ψηφιακά τσιπ τα οποία είναι ανθεκτικά σε περίπτωση συντριβής,
Υπάρχουν ολοένα και περισσότερες εκκλήσεις για τον εξοπλισμό των εμπορικών αεροσκαφών με εκτινασσόμενα μαύρα κουτιά, τα οποία θα διαχωρίζονται από την ουρά του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια μίας συντριβής.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται ήδη από στρατιωτικά αεροσκάφη. Τα μαύρα αυτά κουτιά συνδυάζουν καταγραφή συνομιλιών πιλοτηρίου και δεδομένων πτήσης και εκπέμπουν σήμα κινδύνου μέσω ενός δορυφορικού συστήματος παγκόσμιας έρευνας και διάσωσης.
Υπάλληλος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU) κρατά μία ρωσικής κατασκευής ιστορική συσκευή καταγραφής συνομιλιών, στα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στο Μπράουνσβαϊγκ.
Καταγραφέας δεδομένων πτήσης από ένα μαχητικό αεροσκάφος Mig-23 το οποίο συνετρίβη, στο ιδιωτικό μουσείο αερομεταφορών, στο χωριό Ζρούτς, κοντά στο Πλίζεν.
Ιστορικός καταγραφέας συνομιλιών με μαγνητική ταινία, μερικώς καμένος, στα κεντρικά γραφεία της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU), στο Μπράουνσβαϊγκ.
Ιστορικός καταγραφέας δεδομένων πτήσης, στα κεντρικά γραφεία της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU), στο Μπράουνσβαϊγκ.
Καταγραφέας δεδομένων πτήσης Loral, τύπου F1000, των αρχών του 1990, σε φωτογραφία από το Εθνικό Μουσείο Αέρος και Διαστήματος Σμιθσόνιαν, στην Ουάσινγκτον.
Συσκευή από έναν καταγραφέα συνομιλιών πιλοτηρίου Loral, των αρχών του 1990, σε φωτογραφία από το Εθνικό Μουσείο Αέρος και Διαστήματος Σμιθσόνιαν, στην Ουάσινγκτον.
Πρωτότυπο καταγραφέα General Mills Ryan του 1954, σε φωτογραφία από το Εθνικό Μουσείο Αέρος και Διαστήματος Σμιθσόνιαν, στην Ουάσινγκτον.
Καταγραφέας δεδομένων πτήσης από αεροσκάφος αγνώστου τύπου, σε ιδιωτικό μουσείο αεροπορίας, στο χωριό Ζρούτς, κοντά στο Πλίζεν
Υπάλληλος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU) κρατά μία ιστορική και μερικώς καμένη συσκευή καταγραφής συνομιλιών, στα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στο Μπράουνσβαϊγκ.
Υπάλληλος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU) κρατά μία ιστορική και μερικώς καμένη συσκευή καταγραφής φωνής, στα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στο Μπράουνσβαϊγκ.
Υπάλληλος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU) κρατά ένα σύγχρονο μοντέλο καταγραφέα δεδομένων πτήσης της L-3 Aviation Products, που χρησιμοποιείται σε αεροσκάφη της Boeing και της Airbus, στα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στο Μπράουνσβαϊγκ.
Υπάλληλος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU) κρατά ένα σύγχρονο μοντέλο καταγραφέα συνομιλιών πιλοτηρίου της Honeywell, που χρησιμοποιείται σε αεροσκάφη της Boeing και της Airbus, στα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στο Μπράουνσβαϊγκ.
Υπάλληλος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU) κρατά ένα σύγχρονο μοντέλο καταγραφέα συνομιλιών πιλοτηρίου της L-3 Aviation Products, που χρησιμοποιείται σε αεροσκάφη της Boeing και της Airbus, στα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στο Μπράουνσβαϊγκ.
Υπάλληλος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (BFU) κρατά έναν καταγραφέα πτήσης, στα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στο Μπράουνσβαϊγκ. Το έργο της BFU είναι η διερεύνηση ατυχημάτων και σοβαρών συμβάντων σε αεροσκάφη πολιτικής αεροπλοΐας στη Γερμανία, και ο προσδιορισμός των αιτιών των περιστατικών.
Ένας αποσπώμενος καταγραφέας πτήσης (Flight Incident Recorder Unit - DFIRU) στις εγκαταστάσεις της DRS Technologies στο Carleton Place, στο Οντάριο.