Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 05 Μαρτίου 2015 08:30

Πολλές είναι οι κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας, με κυρίαρχο το αστυνομικό, το δραματικό και το τραγικά ρεαλιστικό στοιχείο. Δύο ταινίες επιχειρούν  - με τα κωμικά πλάνα τους - να ελαφρύνουν την ατμόσφαιρα στις σκοτεινές αίθουσες, και δύο επανεκδόσεις - που προκάλεσαν σκάνδαλο στην εποχή τους - προσθέτουν  μια τολμηρή πινελιά από το παρελθόν.

«Νυχτερινός ανταποκριτής». «Νυχτερινός ανταποκριτής»: Ήρωας της ταινίας είναι ένας νέος άνδρας που ψάχνει απελπισμένα για δουλειά, ώσπου ανακαλύπτει τον «υπόγειο» και εφήμερο κόσμο του αστυνομικού ρεπορτάζ, συνεργαζόμενος με ένα τηλεοπτικό συνεργείο που καταγράφει ατυχήματα, πυρκαγιές και δολοφονίες. Αναζητώντας μανιωδώς «καυτές» ειδήσεις που θα απογειώσουν τα νούμερα τηλεθέασης, μετατρέπεται σε έναν αμφιβόλου ηθικής δημοσιογράφο, που κάνει τα πάντα για την αποκλειστικότητα.

«Νυχτερινός ανταποκριτής»: Ήρωας της ταινίας είναι ένας νέος άνδρας που ψάχνει απελπισμένα για δουλειά, ώσπου ανακαλύπτει τον «υπόγειο» και εφήμερο κόσμο του αστυνομικού ρεπορτάζ, συνεργαζόμενος με ένα τηλεοπτικό συνεργείο που καταγράφει ατυχήματα, πυρκαγιές και δολοφονίες. Αναζητώντας μανιωδώς «καυτές» ειδήσεις που θα απογειώσουν τα νούμερα τηλεθέασης, μετατρέπεται σε έναν αμφιβόλου ηθικής δημοσιογράφο, που κάνει τα πάντα για την αποκλειστικότητα.

«Νυχτερινός ανταποκριτής». «Νυχτερινός ανταποκριτής»: Ήρωας της ταινίας είναι ένας νέος άνδρας που ψάχνει απελπισμένα για δουλειά, ώσπου ανακαλύπτει τον «υπόγειο» και εφήμερο κόσμο του αστυνομικού ρεπορτάζ, συνεργαζόμενος με ένα τηλεοπτικό συνεργείο που καταγράφει ατυχήματα, πυρκαγιές και δολοφονίες. Αναζητώντας μανιωδώς «καυτές» ειδήσεις που θα απογειώσουν τα νούμερα τηλεθέασης, μετατρέπεται σε έναν αμφιβόλου ηθικής δημοσιογράφο, που κάνει τα πάντα για την αποκλειστικότητα.

«Νυχτερινός ανταποκριτής»: Ήρωας της ταινίας είναι ένας νέος άνδρας που ψάχνει απελπισμένα για δουλειά, ώσπου ανακαλύπτει τον «υπόγειο» και εφήμερο κόσμο του αστυνομικού ρεπορτάζ, συνεργαζόμενος με ένα τηλεοπτικό συνεργείο που καταγράφει ατυχήματα, πυρκαγιές και δολοφονίες. Αναζητώντας μανιωδώς «καυτές» ειδήσεις που θα απογειώσουν τα νούμερα τηλεθέασης, μετατρέπεται σε έναν αμφιβόλου ηθικής δημοσιογράφο, που κάνει τα πάντα για την αποκλειστικότητα.

«Νυχτερινός ανταποκριτής». «Νυχτερινός ανταποκριτής»: Ήρωας της ταινίας είναι ένας νέος άνδρας που ψάχνει απελπισμένα για δουλειά, ώσπου ανακαλύπτει τον «υπόγειο» και εφήμερο κόσμο του αστυνομικού ρεπορτάζ, συνεργαζόμενος με ένα τηλεοπτικό συνεργείο που καταγράφει ατυχήματα, πυρκαγιές και δολοφονίες. Αναζητώντας μανιωδώς «καυτές» ειδήσεις που θα απογειώσουν τα νούμερα τηλεθέασης, μετατρέπεται σε έναν αμφιβόλου ηθικής δημοσιογράφο, που κάνει τα πάντα για την αποκλειστικότητα.

«Νυχτερινός ανταποκριτής»: Ήρωας της ταινίας είναι ένας νέος άνδρας που ψάχνει απελπισμένα για δουλειά, ώσπου ανακαλύπτει τον «υπόγειο» και εφήμερο κόσμο του αστυνομικού ρεπορτάζ, συνεργαζόμενος με ένα τηλεοπτικό συνεργείο που καταγράφει ατυχήματα, πυρκαγιές και δολοφονίες. Αναζητώντας μανιωδώς «καυτές» ειδήσεις που θα απογειώσουν τα νούμερα τηλεθέασης, μετατρέπεται σε έναν αμφιβόλου ηθικής δημοσιογράφο, που κάνει τα πάντα για την αποκλειστικότητα.

«Στα χρόνια της βίας». Η αστυνομική ταινία «Στα χρόνια της βίας» του - υποψήφιου για Όσκαρ - Τζέι Σι Τσάντορ μάς μεταφέρει στη Νέα Υόρκη του 1981, μιας από τις πιο βίαιες χρονιές στην ιστορία της πόλης, όπου ένα ζευγάρι προσπαθεί να κρατήσει την επιχείρησή του ζωντανή και κερδοφόρα, καθώς γύρω  μαίνεται το έγκλημα.

Η αστυνομική ταινία «Στα χρόνια της βίας» του - υποψήφιου για Όσκαρ - Τζέι Σι Τσάντορ μάς μεταφέρει στη Νέα Υόρκη του 1981, μιας από τις πιο βίαιες χρονιές στην ιστορία της πόλης, όπου ένα ζευγάρι προσπαθεί να κρατήσει την επιχείρησή του ζωντανή και κερδοφόρα, καθώς γύρω  μαίνεται το έγκλημα.

«Στα χρόνια της βίας». Η αστυνομική ταινία «Στα χρόνια της βίας» του - υποψήφιου για Όσκαρ - Τζέι Σι Τσάντορ μάς μεταφέρει στη Νέα Υόρκη του 1981, μιας από τις πιο βίαιες χρονιές στην ιστορία της πόλης, όπου ένα ζευγάρι προσπαθεί να κρατήσει την επιχείρησή του ζωντανή και κερδοφόρα, καθώς γύρω  μαίνεται το έγκλημα.

Η αστυνομική ταινία «Στα χρόνια της βίας» του - υποψήφιου για Όσκαρ - Τζέι Σι Τσάντορ μάς μεταφέρει στη Νέα Υόρκη του 1981, μιας από τις πιο βίαιες χρονιές στην ιστορία της πόλης, όπου ένα ζευγάρι προσπαθεί να κρατήσει την επιχείρησή του ζωντανή και κερδοφόρα, καθώς γύρω  μαίνεται το έγκλημα.

«Η μαχαιριά». «Η μαχαιριά»: Ολοκληρώνοντας την τριλογία του «Αγάπη, Θάνατος και Διάβολος», μετά το «Μαζί - Ποτέ» του 2004 για την Αγάπη και «Η άκρη του ουρανού» του 2007 για τον Θάνατο, ο - Γερμανός σκηνοθέτης τουρκικής καταγωγής - Φατίχ Ακίν καταπιάνεται με τη Γενοκτονία των Αρμενίων το 1915, κατά την οποία έχασαν τη ζωή τους περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι.

«Η μαχαιριά»: Ολοκληρώνοντας την τριλογία του «Αγάπη, Θάνατος και Διάβολος», μετά το «Μαζί - Ποτέ» του 2004 για την Αγάπη και «Η άκρη του ουρανού» του 2007 για τον Θάνατο, ο - Γερμανός σκηνοθέτης τουρκικής καταγωγής - Φατίχ Ακίν καταπιάνεται με τη Γενοκτονία των Αρμενίων το 1915, κατά την οποία έχασαν τη ζωή τους περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι.

«Η μαχαιριά». «Η μαχαιριά»: Ολοκληρώνοντας την τριλογία του «Αγάπη, Θάνατος και Διάβολος», μετά το «Μαζί - Ποτέ» του 2004 για την Αγάπη και «Η άκρη του ουρανού» του 2007 για τον Θάνατο, ο - Γερμανός σκηνοθέτης τουρκικής καταγωγής - Φατίχ Ακίν καταπιάνεται με τη Γενοκτονία των Αρμενίων το 1915, κατά την οποία έχασαν τη ζωή τους περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι.

«Η μαχαιριά»: Ολοκληρώνοντας την τριλογία του «Αγάπη, Θάνατος και Διάβολος», μετά το «Μαζί - Ποτέ» του 2004 για την Αγάπη και «Η άκρη του ουρανού» του 2007 για τον Θάνατο, ο - Γερμανός σκηνοθέτης τουρκικής καταγωγής - Φατίχ Ακίν καταπιάνεται με τη Γενοκτονία των Αρμενίων το 1915, κατά την οποία έχασαν τη ζωή τους περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι.

«Τιμπουκτού». «Τιμπουκτού»: Τοποθετημένο στις πρώτες μέρες της κατάληψης του Τιμπουκτού από φανατικούς τζιχαντιστές, το 2012, και βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το πολυβραβευμένο δράμα του Μαυριτανού δημιουργού Αμπντεραμάν Σισακό - με τους Ιμπραήμ Αχμέντ, Τούλου Κίκι και Αμπέλ Τζάφρι - ήταν υποψήφιο για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

«Τιμπουκτού»: Τοποθετημένο στις πρώτες μέρες της κατάληψης του Τιμπουκτού από φανατικούς τζιχαντιστές, το 2012, και βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το πολυβραβευμένο δράμα του Μαυριτανού δημιουργού Αμπντεραμάν Σισακό - με τους Ιμπραήμ Αχμέντ, Τούλου Κίκι και Αμπέλ Τζάφρι - ήταν υποψήφιο για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

«Τιμπουκτού». «Τιμπουκτού»: Τοποθετημένο στις πρώτες μέρες της κατάληψης του Τιμπουκτού από φανατικούς τζιχαντιστές, το 2012, και βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το πολυβραβευμένο δράμα του Μαυριτανού δημιουργού Αμπντεραμάν Σισακό - με τους Ιμπραήμ Αχμέντ, Τούλου Κίκι και Αμπέλ Τζάφρι - ήταν υποψήφιο για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

«Τιμπουκτού»: Τοποθετημένο στις πρώτες μέρες της κατάληψης του Τιμπουκτού από φανατικούς τζιχαντιστές, το 2012, και βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το πολυβραβευμένο δράμα του Μαυριτανού δημιουργού Αμπντεραμάν Σισακό - με τους Ιμπραήμ Αχμέντ, Τούλου Κίκι και Αμπέλ Τζάφρι - ήταν υποψήφιο για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

«Focus». «Focus»: «Ποδόσφαιρο, γρήγορα αυτοκίνητα, σεξ, ρομαντισμό, κωμωδία, δράμα, μεγάλα ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και κομπίνες... Αυτή η ταινία έχει κάτι για όλους!» δηλώνει ο Γκλεν Φικάρα, ο οποίος συνυπογράφει με τον Τζον Ρέκουα τη σκηνοθεσία αυτής της αισθηματικής αστυνομικής ταινίας. Με τους  Γουίλ Σμιθ καιΜάργκοτ Ρόμπι.

«Focus»: «Ποδόσφαιρο, γρήγορα αυτοκίνητα, σεξ, ρομαντισμό, κωμωδία, δράμα, μεγάλα ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και κομπίνες... Αυτή η ταινία έχει κάτι για όλους!» δηλώνει ο Γκλεν Φικάρα, ο οποίος συνυπογράφει με τον Τζον Ρέκουα τη σκηνοθεσία αυτής της αισθηματικής αστυνομικής ταινίας. Με τους  Γουίλ Σμιθ καιΜάργκοτ Ρόμπι.

«Focus». «Focus»: «Ποδόσφαιρο, γρήγορα αυτοκίνητα, σεξ, ρομαντισμό, κωμωδία, δράμα, μεγάλα ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και κομπίνες... Αυτή η ταινία έχει κάτι για όλους!» δηλώνει ο Γκλεν Φικάρα, ο οποίος συνυπογράφει με τον Τζον Ρέκουα τη σκηνοθεσία αυτής της αισθηματικής αστυνομικής ταινίας. Με τους  Γουίλ Σμιθ καιΜάργκοτ Ρόμπι.

«Focus»: «Ποδόσφαιρο, γρήγορα αυτοκίνητα, σεξ, ρομαντισμό, κωμωδία, δράμα, μεγάλα ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και κομπίνες... Αυτή η ταινία έχει κάτι για όλους!» δηλώνει ο Γκλεν Φικάρα, ο οποίος συνυπογράφει με τον Τζον Ρέκουα τη σκηνοθεσία αυτής της αισθηματικής αστυνομικής ταινίας. Με τους  Γουίλ Σμιθ καιΜάργκοτ Ρόμπι.

 «Έγκλημα ψάχνει άλλοθι». Στη γαλλική κωμωδία της Ζαν Αρί «Έγκλημα ψάχνει άλλοθι» - με τους Σαντρίν Κιμπερλέν, Λοράν Λαφίτ, Πασκάλ Ντεμολόν, Ολίβια Κοτ και Νίκολας Μπριντέτ - μία αισθητικός, η οποία είναι η νούμερο ένα θαυμάστρια του Γάλλου τραγουδιστή Βίνσεντ Λακρουά, έχει το ελάττωμα να πλάθει και να διηγείται απίθανες ιστορίες.

Στη γαλλική κωμωδία της Ζαν Αρί «Έγκλημα ψάχνει άλλοθι» - με τους Σαντρίν Κιμπερλέν, Λοράν Λαφίτ, Πασκάλ Ντεμολόν, Ολίβια Κοτ και Νίκολας Μπριντέτ - μία αισθητικός, η οποία είναι η νούμερο ένα θαυμάστρια του Γάλλου τραγουδιστή Βίνσεντ Λακρουά, έχει το ελάττωμα να πλάθει και να διηγείται απίθανες ιστορίες.

 «Έγκλημα ψάχνει άλλοθι». Στη γαλλική κωμωδία της Ζαν Αρί «Έγκλημα ψάχνει άλλοθι» - με τους Σαντρίν Κιμπερλέν, Λοράν Λαφίτ, Πασκάλ Ντεμολόν, Ολίβια Κοτ και Νίκολας Μπριντέτ - μία αισθητικός, η οποία είναι η νούμερο ένα θαυμάστρια του Γάλλου τραγουδιστή Βίνσεντ Λακρουά, έχει το ελάττωμα να πλάθει και να διηγείται απίθανες ιστορίες.

Στη γαλλική κωμωδία της Ζαν Αρί «Έγκλημα ψάχνει άλλοθι» - με τους Σαντρίν Κιμπερλέν, Λοράν Λαφίτ, Πασκάλ Ντεμολόν, Ολίβια Κοτ και Νίκολας Μπριντέτ - μία αισθητικός, η οποία είναι η νούμερο ένα θαυμάστρια του Γάλλου τραγουδιστή Βίνσεντ Λακρουά, έχει το ελάττωμα να πλάθει και να διηγείται απίθανες ιστορίες.

«Στον δρόμο για το σχολείο». «Στον δρόμο για το σχολείο»: Το ντοκιμαντέρ του Πασκάλ Πλισόν μάς ταξιδεύει στην Κένυα, την Παταγονία, το Μαρόκο και την Ινδία, καταγράφοντας τις περιπέτειες τεσσάρων παιδιών, που αντιμετωπίζουν κάθε απίστευτη αντιξοότητα για το δικαίωμα στο καλύτερο μέλλον, που τους υπόσχεται η μόρφωση, όσο δύσκολη και μακρινή κι αν είναι αυτή.

«Στον δρόμο για το σχολείο»: Το ντοκιμαντέρ του Πασκάλ Πλισόν μάς ταξιδεύει στην Κένυα, την Παταγονία, το Μαρόκο και την Ινδία, καταγράφοντας τις περιπέτειες τεσσάρων παιδιών, που αντιμετωπίζουν κάθε απίστευτη αντιξοότητα για το δικαίωμα στο καλύτερο μέλλον, που τους υπόσχεται η μόρφωση, όσο δύσκολη και μακρινή κι αν είναι αυτή.

«Στον δρόμο για το σχολείο». «Στον δρόμο για το σχολείο»: Το ντοκιμαντέρ του Πασκάλ Πλισόν μάς ταξιδεύει στην Κένυα, την Παταγονία, το Μαρόκο και την Ινδία, καταγράφοντας τις περιπέτειες τεσσάρων παιδιών, που αντιμετωπίζουν κάθε απίστευτη αντιξοότητα για το δικαίωμα στο καλύτερο μέλλον, που τους υπόσχεται η μόρφωση, όσο δύσκολη και μακρινή κι αν είναι αυτή.

«Στον δρόμο για το σχολείο»: Το ντοκιμαντέρ του Πασκάλ Πλισόν μάς ταξιδεύει στην Κένυα, την Παταγονία, το Μαρόκο και την Ινδία, καταγράφοντας τις περιπέτειες τεσσάρων παιδιών, που αντιμετωπίζουν κάθε απίστευτη αντιξοότητα για το δικαίωμα στο καλύτερο μέλλον, που τους υπόσχεται η μόρφωση, όσο δύσκολη και μακρινή κι αν είναι αυτή.

«Όχθες». «Όχθες»: Στο δράμα του Πάνου Καρκανεβάτου, σε σενάριο δικό του και του Ισίδωρου Ζουργού, και με πρωταγωνιστές τους Ανδρέα Κωνσταντίνου, Έλενα Μαυρίδου, Levent Uzumcu, Γιάννη Καλατζόπουλο και Έκτορα Καλούδη, αποτυπώνεται η μεταναστευτική κρίση των ημερών μας, μέσα από μία ερωτική ιστορία, που εκτυλίσσεται σε ένα συνοριακό ποτάμι.

«Όχθες»: Στο δράμα του Πάνου Καρκανεβάτου, σε σενάριο δικό του και του Ισίδωρου Ζουργού, και με πρωταγωνιστές τους Ανδρέα Κωνσταντίνου, Έλενα Μαυρίδου, Levent Uzumcu, Γιάννη Καλατζόπουλο και Έκτορα Καλούδη, αποτυπώνεται η μεταναστευτική κρίση των ημερών μας, μέσα από μία ερωτική ιστορία, που εκτυλίσσεται σε ένα συνοριακό ποτάμι.

«Όχθες». «Όχθες»: Στο δράμα του Πάνου Καρκανεβάτου, σε σενάριο δικό του και του Ισίδωρου Ζουργού, και με πρωταγωνιστές τους Ανδρέα Κωνσταντίνου, Έλενα Μαυρίδου, Levent Uzumcu, Γιάννη Καλατζόπουλο και Έκτορα Καλούδη, αποτυπώνεται η μεταναστευτική κρίση των ημερών μας, μέσα από μία ερωτική ιστορία, που εκτυλίσσεται σε ένα συνοριακό ποτάμι.

«Όχθες»: Στο δράμα του Πάνου Καρκανεβάτου, σε σενάριο δικό του και του Ισίδωρου Ζουργού, και με πρωταγωνιστές τους Ανδρέα Κωνσταντίνου, Έλενα Μαυρίδου, Levent Uzumcu, Γιάννη Καλατζόπουλο και Έκτορα Καλούδη, αποτυπώνεται η μεταναστευτική κρίση των ημερών μας, μέσα από μία ερωτική ιστορία, που εκτυλίσσεται σε ένα συνοριακό ποτάμι.

«Μητριαρχία». Στο δράμα του Νίκου Κορνήλιου «Μητριαρχία», ένα καταφύγιο γυναικών απειλείται με κατεδάφιση. Εξήντα γυναίκες διαφορετικών ηλικιών, εθνικοτήτων και κοινωνικών προελεύσεων συγκεντρώνονται, για να το προστατεύσουν, επιχειρώντας να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στον κόσμο σήμερα. Τι θα προκύψει από ένα τέτοιο εγχείρημα;

Στο δράμα του Νίκου Κορνήλιου «Μητριαρχία», ένα καταφύγιο γυναικών απειλείται με κατεδάφιση. Εξήντα γυναίκες διαφορετικών ηλικιών, εθνικοτήτων και κοινωνικών προελεύσεων συγκεντρώνονται, για να το προστατεύσουν, επιχειρώντας να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στον κόσμο σήμερα. Τι θα προκύψει από ένα τέτοιο εγχείρημα;

«Μητριαρχία». Στο δράμα του Νίκου Κορνήλιου «Μητριαρχία», ένα καταφύγιο γυναικών απειλείται με κατεδάφιση. Εξήντα γυναίκες διαφορετικών ηλικιών, εθνικοτήτων και κοινωνικών προελεύσεων συγκεντρώνονται, για να το προστατεύσουν, επιχειρώντας να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στον κόσμο σήμερα. Τι θα προκύψει από ένα τέτοιο εγχείρημα;

Στο δράμα του Νίκου Κορνήλιου «Μητριαρχία», ένα καταφύγιο γυναικών απειλείται με κατεδάφιση. Εξήντα γυναίκες διαφορετικών ηλικιών, εθνικοτήτων και κοινωνικών προελεύσεων συγκεντρώνονται, για να το προστατεύσουν, επιχειρώντας να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στον κόσμο σήμερα. Τι θα προκύψει από ένα τέτοιο εγχείρημα;

«Ekstasy». «Ekstasy»: Η ασπρόμαυρη αισθηματική ταινία του Τσέχου σκηνοθέτη Γκουστάβ Μασατί, με τους Χέντι Λαμάρ, Άριμπερτ Μογκ και Ζβονιμίρ Ρόγκοζ, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βενετίας το 1934, ήταν η πιο πολυσυζητημένη ταινία της εποχής, η πρώτη μη πορνογραφική ταινία που απεικονίζει γυναικείο οργασμό, και προκάλεσε τις αντιδράσεις του υπουργείου Οικονομικών της Αμερικής, του Χίτλερ και του Πάπα Πίου ΙΒ΄.

«Ekstasy»: Η ασπρόμαυρη αισθηματική ταινία του Τσέχου σκηνοθέτη Γκουστάβ Μασατί, με τους Χέντι Λαμάρ, Άριμπερτ Μογκ και Ζβονιμίρ Ρόγκοζ, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βενετίας το 1934, ήταν η πιο πολυσυζητημένη ταινία της εποχής, η πρώτη μη πορνογραφική ταινία που απεικονίζει γυναικείο οργασμό, και προκάλεσε τις αντιδράσεις του υπουργείου Οικονομικών της Αμερικής, του Χίτλερ και του Πάπα Πίου ΙΒ΄.

«Ekstasy». «Ekstasy»: Η ασπρόμαυρη αισθηματική ταινία του Τσέχου σκηνοθέτη Γκουστάβ Μασατί, με τους Χέντι Λαμάρ, Άριμπερτ Μογκ και Ζβονιμίρ Ρόγκοζ, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βενετίας το 1934, ήταν η πιο πολυσυζητημένη ταινία της εποχής, η πρώτη μη πορνογραφική ταινία που απεικονίζει γυναικείο οργασμό, και προκάλεσε τις αντιδράσεις του υπουργείου Οικονομικών της Αμερικής, του Χίτλερ και του Πάπα Πίου ΙΒ΄.

«Ekstasy»: Η ασπρόμαυρη αισθηματική ταινία του Τσέχου σκηνοθέτη Γκουστάβ Μασατί, με τους Χέντι Λαμάρ, Άριμπερτ Μογκ και Ζβονιμίρ Ρόγκοζ, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βενετίας το 1934, ήταν η πιο πολυσυζητημένη ταινία της εποχής, η πρώτη μη πορνογραφική ταινία που απεικονίζει γυναικείο οργασμό, και προκάλεσε τις αντιδράσεις του υπουργείου Οικονομικών της Αμερικής, του Χίτλερ και του Πάπα Πίου ΙΒ΄.

«Erotikon». «Erotikon»: Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα του 1929, επίσης του Γκουστάβ Μασατί - με τους Ίτα Ρίνα, Όλαφ Φιορντ, Σαρλότ Σούζα και Τεοντόρ Πίστεκ - ήταν η πρώτη τσεχοσλοβακική ταινία με γυμνές σκηνές και εξόργισε με τα αποκαλυπτικά πλάνα της, περιγράφοντας την ιστορία μιας παντρεμένης γυναίκας, που υποκύπτει ξανά σε έναν παλιό της έρωτα.

«Erotikon»: Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα του 1929, επίσης του Γκουστάβ Μασατί - με τους Ίτα Ρίνα, Όλαφ Φιορντ, Σαρλότ Σούζα και Τεοντόρ Πίστεκ - ήταν η πρώτη τσεχοσλοβακική ταινία με γυμνές σκηνές και εξόργισε με τα αποκαλυπτικά πλάνα της, περιγράφοντας την ιστορία μιας παντρεμένης γυναίκας, που υποκύπτει ξανά σε έναν παλιό της έρωτα.

«Erotikon». «Erotikon»: Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα του 1929, επίσης του Γκουστάβ Μασατί - με τους Ίτα Ρίνα, Όλαφ Φιορντ, Σαρλότ Σούζα και Τεοντόρ Πίστεκ - ήταν η πρώτη τσεχοσλοβακική ταινία με γυμνές σκηνές και εξόργισε με τα αποκαλυπτικά πλάνα της, περιγράφοντας την ιστορία μιας παντρεμένης γυναίκας, που υποκύπτει ξανά σε έναν παλιό της έρωτα.

«Erotikon»: Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα του 1929, επίσης του Γκουστάβ Μασατί - με τους Ίτα Ρίνα, Όλαφ Φιορντ, Σαρλότ Σούζα και Τεοντόρ Πίστεκ - ήταν η πρώτη τσεχοσλοβακική ταινία με γυμνές σκηνές και εξόργισε με τα αποκαλυπτικά πλάνα της, περιγράφοντας την ιστορία μιας παντρεμένης γυναίκας, που υποκύπτει ξανά σε έναν παλιό της έρωτα.