Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2015 08:30

Επιστημονική φαντασία και κατασκοπεία με καταιγιστική δράση, μία παραμορφωμένη γυναίκα που δεν την αναγνωρίζει ο σύζυγός της, ένα ταξίδι στην «αλατισμένη» ψυχή της Γης, σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα που κινδυνεύουν να χαθούν για πάντα, η καθημερινότητα των ανθρώπων σε έναν φαντασιακό κόσμο, η αιώνια μάχη των δύο φύλων και οι περιπέτειες ενός κοπαδιού προβάτων συνθέτουν το παζλ αυτής της κινηματογραφικής εβδομάδας.

Η τριλογία της απόκλισης. Βασισμένη σε μια από τις δημοφιλέστερες μπεστ σέλερ λογοτεχνικές σειρές των τελευταίων ετών, η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρόμπερτ Σουέντκε, «Η τριλογία της απόκλισης: Ανταρσία», αποτελεί το δεύτερο μέρος της αντίστοιχης σειράς ταινιών.

Βασισμένη σε μια από τις δημοφιλέστερες μπεστ σέλερ λογοτεχνικές σειρές των τελευταίων ετών, η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρόμπερτ Σουέντκε, «Η τριλογία της απόκλισης: Ανταρσία», αποτελεί το δεύτερο μέρος της αντίστοιχης σειράς ταινιών.

Η τριλογία της απόκλισης. Βασισμένη σε μια από τις δημοφιλέστερες μπεστ σέλερ λογοτεχνικές σειρές των τελευταίων ετών, η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρόμπερτ Σουέντκε, «Η τριλογία της απόκλισης: Ανταρσία», αποτελεί το δεύτερο μέρος της αντίστοιχης σειράς ταινιών.

Βασισμένη σε μια από τις δημοφιλέστερες μπεστ σέλερ λογοτεχνικές σειρές των τελευταίων ετών, η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρόμπερτ Σουέντκε, «Η τριλογία της απόκλισης: Ανταρσία», αποτελεί το δεύτερο μέρος της αντίστοιχης σειράς ταινιών.

Η τριλογία της απόκλισης. Βασισμένη σε μια από τις δημοφιλέστερες μπεστ σέλερ λογοτεχνικές σειρές των τελευταίων ετών, η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρόμπερτ Σουέντκε, «Η τριλογία της απόκλισης: Ανταρσία», αποτελεί το δεύτερο μέρος της αντίστοιχης σειράς ταινιών.

Βασισμένη σε μια από τις δημοφιλέστερες μπεστ σέλερ λογοτεχνικές σειρές των τελευταίων ετών, η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρόμπερτ Σουέντκε, «Η τριλογία της απόκλισης: Ανταρσία», αποτελεί το δεύτερο μέρος της αντίστοιχης σειράς ταινιών.

Ο άνθρωπος του Νοέμβρη . Ο Πιρς Μπρόσναν υποδύεται έναν εξαιρετικά επικίνδυνο και άρτια εκπαιδευμένο πρώην μυστικό πράκτορα της CIA, ο οποίος έχει συνταξιοδοτηθεί και ζει πλέον μια ήσυχη ζωή. Μια πολύ προσωπική αποστολή τον αναγκάζει να αναλάβει τα παλιά του καθήκοντα, στην ταινία «Ο άνθρωπος του Νοέμβρη».

Ο Πιρς Μπρόσναν υποδύεται έναν εξαιρετικά επικίνδυνο και άρτια εκπαιδευμένο πρώην μυστικό πράκτορα της CIA, ο οποίος έχει συνταξιοδοτηθεί και ζει πλέον μια ήσυχη ζωή. Μια πολύ προσωπική αποστολή τον αναγκάζει να αναλάβει τα παλιά του καθήκοντα, στην ταινία «Ο άνθρωπος του Νοέμβρη».

Ο άνθρωπος του Νοέμβρη . Ο Πιρς Μπρόσναν υποδύεται έναν εξαιρετικά επικίνδυνο και άρτια εκπαιδευμένο πρώην μυστικό πράκτορα της CIA, ο οποίος έχει συνταξιοδοτηθεί και ζει πλέον μια ήσυχη ζωή. Μια πολύ προσωπική αποστολή τον αναγκάζει να αναλάβει τα παλιά του καθήκοντα, στην ταινία «Ο άνθρωπος του Νοέμβρη».

Ο Πιρς Μπρόσναν υποδύεται έναν εξαιρετικά επικίνδυνο και άρτια εκπαιδευμένο πρώην μυστικό πράκτορα της CIA, ο οποίος έχει συνταξιοδοτηθεί και ζει πλέον μια ήσυχη ζωή. Μια πολύ προσωπική αποστολή τον αναγκάζει να αναλάβει τα παλιά του καθήκοντα, στην ταινία «Ο άνθρωπος του Νοέμβρη».

Ο άνθρωπος του Νοέμβρη . Ο Πιρς Μπρόσναν υποδύεται έναν εξαιρετικά επικίνδυνο και άρτια εκπαιδευμένο πρώην μυστικό πράκτορα της CIA, ο οποίος έχει συνταξιοδοτηθεί και ζει πλέον μια ήσυχη ζωή. Μια πολύ προσωπική αποστολή τον αναγκάζει να αναλάβει τα παλιά του καθήκοντα, στην ταινία «Ο άνθρωπος του Νοέμβρη».

Ο Πιρς Μπρόσναν υποδύεται έναν εξαιρετικά επικίνδυνο και άρτια εκπαιδευμένο πρώην μυστικό πράκτορα της CIA, ο οποίος έχει συνταξιοδοτηθεί και ζει πλέον μια ήσυχη ζωή. Μια πολύ προσωπική αποστολή τον αναγκάζει να αναλάβει τα παλιά του καθήκοντα, στην ταινία «Ο άνθρωπος του Νοέμβρη».

Το τραγούδι του φοίνικα . «Το τραγούδι του φοίνικα»: Μια επιζήσασα του Άουσβιτς, βαριά τραυματισμένη και με παραμορφωμένο πρόσωπο, επιστρέφει στο Βερολίνο, για να βρει τον σύζυγό της. Όμως, εκείνος τη θεωρούσε νεκρή και, όταν τη βλέπει, δεν πιστεύει πως είναι αυτή.

«Το τραγούδι του φοίνικα»: Μια επιζήσασα του Άουσβιτς, βαριά τραυματισμένη και με παραμορφωμένο πρόσωπο, επιστρέφει στο Βερολίνο, για να βρει τον σύζυγό της. Όμως, εκείνος τη θεωρούσε νεκρή και, όταν τη βλέπει, δεν πιστεύει πως είναι αυτή.

Το τραγούδι του φοίνικα . «Το τραγούδι του φοίνικα»: Μια επιζήσασα του Άουσβιτς, βαριά τραυματισμένη και με παραμορφωμένο πρόσωπο, επιστρέφει στο Βερολίνο, για να βρει τον σύζυγό της. Όμως, εκείνος τη θεωρούσε νεκρή και, όταν τη βλέπει, δεν πιστεύει πως είναι αυτή.

«Το τραγούδι του φοίνικα»: Μια επιζήσασα του Άουσβιτς, βαριά τραυματισμένη και με παραμορφωμένο πρόσωπο, επιστρέφει στο Βερολίνο, για να βρει τον σύζυγό της. Όμως, εκείνος τη θεωρούσε νεκρή και, όταν τη βλέπει, δεν πιστεύει πως είναι αυτή.

Το τραγούδι του φοίνικα . «Το τραγούδι του φοίνικα»: Μια επιζήσασα του Άουσβιτς, βαριά τραυματισμένη και με παραμορφωμένο πρόσωπο, επιστρέφει στο Βερολίνο, για να βρει τον σύζυγό της. Όμως, εκείνος τη θεωρούσε νεκρή και, όταν τη βλέπει, δεν πιστεύει πως είναι αυτή.

«Το τραγούδι του φοίνικα»: Μια επιζήσασα του Άουσβιτς, βαριά τραυματισμένη και με παραμορφωμένο πρόσωπο, επιστρέφει στο Βερολίνο, για να βρει τον σύζυγό της. Όμως, εκείνος τη θεωρούσε νεκρή και, όταν τη βλέπει, δεν πιστεύει πως είναι αυτή.

 «Το αλάτι της Γης». Στην ταινία «Το αλάτι της Γης» επιχειρείται  ένα ταξίδι στο ανθρώπινο τοπίο και την ψυχή της φύσης, μέσα από τον φακό του φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο, ο οποίος, τα τελευταία 40 χρόνια, ταξιδεύει σε όλες τις ηπείρους, καταγράφοντας τις αλλαγές της ανθρωπότητας.

Στην ταινία «Το αλάτι της Γης» επιχειρείται  ένα ταξίδι στο ανθρώπινο τοπίο και την ψυχή της φύσης, μέσα από τον φακό του φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο, ο οποίος, τα τελευταία 40 χρόνια, ταξιδεύει σε όλες τις ηπείρους, καταγράφοντας τις αλλαγές της ανθρωπότητας.

 «Το αλάτι της Γης». Στην ταινία «Το αλάτι της Γης» επιχειρείται  ένα ταξίδι στο ανθρώπινο τοπίο και την ψυχή της φύσης, μέσα από τον φακό του φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο, ο οποίος, τα τελευταία 40 χρόνια, ταξιδεύει σε όλες τις ηπείρους, καταγράφοντας τις αλλαγές της ανθρωπότητας.

Στην ταινία «Το αλάτι της Γης» επιχειρείται  ένα ταξίδι στο ανθρώπινο τοπίο και την ψυχή της φύσης, μέσα από τον φακό του φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο, ο οποίος, τα τελευταία 40 χρόνια, ταξιδεύει σε όλες τις ηπείρους, καταγράφοντας τις αλλαγές της ανθρωπότητας.

 «Το αλάτι της Γης». Στην ταινία «Το αλάτι της Γης» επιχειρείται  ένα ταξίδι στο ανθρώπινο τοπίο και την ψυχή της φύσης, μέσα από τον φακό του φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο, ο οποίος, τα τελευταία 40 χρόνια, ταξιδεύει σε όλες τις ηπείρους, καταγράφοντας τις αλλαγές της ανθρωπότητας.

Στην ταινία «Το αλάτι της Γης» επιχειρείται  ένα ταξίδι στο ανθρώπινο τοπίο και την ψυχή της φύσης, μέσα από τον φακό του φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο, ο οποίος, τα τελευταία 40 χρόνια, ταξιδεύει σε όλες τις ηπείρους, καταγράφοντας τις αλλαγές της ανθρωπότητας.

 «Σον το προβατάκι: Η ταινία». Στην ταινία κινουμένων σχεδίων,  «Σον το προβατάκι: Η ταινία»  που στηρίζεται σε τηλεοπτική σειρά παρακολουθούμε τις περιπέτειες ενός προβάτου και του κοπαδιού του, τα οποία μπλέκουν σε περιπέτειες.

Στην ταινία κινουμένων σχεδίων,  «Σον το προβατάκι: Η ταινία»  που στηρίζεται σε τηλεοπτική σειρά παρακολουθούμε τις περιπέτειες ενός προβάτου και του κοπαδιού του, τα οποία μπλέκουν σε περιπέτειες.

 «Σον το προβατάκι: Η ταινία». Στην ταινία κινουμένων σχεδίων,  «Σον το προβατάκι: Η ταινία»  που στηρίζεται σε τηλεοπτική σειρά παρακολουθούμε τις περιπέτειες ενός προβάτου και του κοπαδιού του, τα οποία μπλέκουν σε περιπέτειες.

Στην ταινία κινουμένων σχεδίων,  «Σον το προβατάκι: Η ταινία»  που στηρίζεται σε τηλεοπτική σειρά παρακολουθούμε τις περιπέτειες ενός προβάτου και του κοπαδιού του, τα οποία μπλέκουν σε περιπέτειες.

 «Σον το προβατάκι: Η ταινία». Στην ταινία κινουμένων σχεδίων,  «Σον το προβατάκι: Η ταινία»  που στηρίζεται σε τηλεοπτική σειρά παρακολουθούμε τις περιπέτειες ενός προβάτου και του κοπαδιού του, τα οποία μπλέκουν σε περιπέτειες.

Στην ταινία κινουμένων σχεδίων,  «Σον το προβατάκι: Η ταινία»  που στηρίζεται σε τηλεοπτική σειρά παρακολουθούμε τις περιπέτειες ενός προβάτου και του κοπαδιού του, τα οποία μπλέκουν σε περιπέτειες.

 «Amore mio». «Amore mio»:  Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές κινηματογραφικές επιτυχίες όλων των εποχών στην Ιταλία διασκευάζεται από τον Χρήστο Δήμα, ο οποίος συνθέτει μια κωμωδία, που καταπιάνεται με τον αιώνιο πόλεμο των δύο φύλων.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ

«Amore mio»:  Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές κινηματογραφικές επιτυχίες όλων των εποχών στην Ιταλία διασκευάζεται από τον Χρήστο Δήμα, ο οποίος συνθέτει μια κωμωδία, που καταπιάνεται με τον αιώνιο πόλεμο των δύο φύλων.

 «Amore mio». «Amore mio»:  Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές κινηματογραφικές επιτυχίες όλων των εποχών στην Ιταλία διασκευάζεται από τον Χρήστο Δήμα, ο οποίος συνθέτει μια κωμωδία, που καταπιάνεται με τον αιώνιο πόλεμο των δύο φύλων.
ΕΛΕΟΝΟΡΑ ΛΥΤΡΑ

«Amore mio»:  Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές κινηματογραφικές επιτυχίες όλων των εποχών στην Ιταλία διασκευάζεται από τον Χρήστο Δήμα, ο οποίος συνθέτει μια κωμωδία, που καταπιάνεται με τον αιώνιο πόλεμο των δύο φύλων.

 «Amore mio». «Amore mio»:  Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές κινηματογραφικές επιτυχίες όλων των εποχών στην Ιταλία διασκευάζεται από τον Χρήστο Δήμα, ο οποίος συνθέτει μια κωμωδία, που καταπιάνεται με τον αιώνιο πόλεμο των δύο φύλων.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ

«Amore mio»:  Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές κινηματογραφικές επιτυχίες όλων των εποχών στην Ιταλία διασκευάζεται από τον Χρήστο Δήμα, ο οποίος συνθέτει μια κωμωδία, που καταπιάνεται με τον αιώνιο πόλεμο των δύο φύλων.

 «Η αρχαιολόγος». Στο ντοκυμαντέρ  «Η αρχαιολόγος»  η  Γεωργία  Καραμήτρου – Μεντεσίδη προσπαθεί να σώσει ό,τι μπορεί από τα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, που χρονολογούνται από τα προϊστορικά χρόνια, πριν χαθούν για πάντα στον βυθό μιας τεχνητής λίμνης στη Δυτική Μακεδονία.

Στο ντοκυμαντέρ  «Η αρχαιολόγος»  η  Γεωργία  Καραμήτρου – Μεντεσίδη προσπαθεί να σώσει ό,τι μπορεί από τα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, που χρονολογούνται από τα προϊστορικά χρόνια, πριν χαθούν για πάντα στον βυθό μιας τεχνητής λίμνης στη Δυτική Μακεδονία.

 «Η αρχαιολόγος». Στο ντοκυμαντέρ  «Η αρχαιολόγος»  η  Γεωργία  Καραμήτρου – Μεντεσίδη προσπαθεί να σώσει ό,τι μπορεί από τα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, που χρονολογούνται από τα προϊστορικά χρόνια, πριν χαθούν για πάντα στον βυθό μιας τεχνητής λίμνης στη Δυτική Μακεδονία.

Στο ντοκυμαντέρ  «Η αρχαιολόγος»  η  Γεωργία  Καραμήτρου – Μεντεσίδη προσπαθεί να σώσει ό,τι μπορεί από τα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, που χρονολογούνται από τα προϊστορικά χρόνια, πριν χαθούν για πάντα στον βυθό μιας τεχνητής λίμνης στη Δυτική Μακεδονία.

 «Η αρχαιολόγος». Στο ντοκυμαντέρ  «Η αρχαιολόγος»  η  Γεωργία  Καραμήτρου – Μεντεσίδη προσπαθεί να σώσει ό,τι μπορεί από τα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, που χρονολογούνται από τα προϊστορικά χρόνια, πριν χαθούν για πάντα στον βυθό μιας τεχνητής λίμνης στη Δυτική Μακεδονία.

Στο ντοκυμαντέρ  «Η αρχαιολόγος»  η  Γεωργία  Καραμήτρου – Μεντεσίδη προσπαθεί να σώσει ό,τι μπορεί από τα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, που χρονολογούνται από τα προϊστορικά χρόνια, πριν χαθούν για πάντα στον βυθό μιας τεχνητής λίμνης στη Δυτική Μακεδονία.

 «Ημέρες έκλειψης». «Ημέρες έκλειψης»:  Η αρχή μιας τριλογίας όπυ  ο σκηνοθέτης προσπάθησε να καταγράψει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων σε μια φαντασιακή κοινωνία.

«Ημέρες έκλειψης»:  Η αρχή μιας τριλογίας όπυ  ο σκηνοθέτης προσπάθησε να καταγράψει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων σε μια φαντασιακή κοινωνία.

 «Ημέρες έκλειψης». «Ημέρες έκλειψης»:  Η αρχή μιας τριλογίας όπυ  ο σκηνοθέτης προσπάθησε να καταγράψει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων σε μια φαντασιακή κοινωνία.

«Ημέρες έκλειψης»:  Η αρχή μιας τριλογίας όπυ  ο σκηνοθέτης προσπάθησε να καταγράψει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων σε μια φαντασιακή κοινωνία.