Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015 08:30

Πλούσιο είναι το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας, με ιστορίες αγάπης και μίσους, τη βιογραφία μιας σύγχρονης ιδιοφυίας, ένα κακόβουλο πνεύμα που διψά για εκδίκηση, τη δύναμη των συναισθημάτων και της σιωπής, τα τεχνάσματα ενός απατεώνα και τις υπερδυνάμεις μιας κούκλας να καταλαμβάνουν τη μεγάλη οθόνη.

«Η θεωρία των πάντων». «Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η θεωρία των πάντων». «Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η θεωρία των πάντων». «Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η θεωρία των πάντων». «Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η θεωρία των πάντων»: Με πέντε υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, το βιογραφικό δράμα του - βραβευμένου με Όσκαρ - Τζέιμς Μαρς αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανέπτυξε μία ρηξικέλευθη θεωρία για το σύμπαν.

«Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου». «Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου»: Το δεύτερο μέρος της επιτυχημένης ταινίας, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Σούζαν Χιλ, φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Τομ Χάρπερ και βρίθει έντονων στιγμών μεταφυσικού τρόμου και ανεξέλεγκτων καταστάσεων που κόβουν την ανάσα.

«Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου»: Το δεύτερο μέρος της επιτυχημένης ταινίας, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Σούζαν Χιλ, φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Τομ Χάρπερ και βρίθει έντονων στιγμών μεταφυσικού τρόμου και ανεξέλεγκτων καταστάσεων που κόβουν την ανάσα.

«Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου». «Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου»: Το δεύτερο μέρος της επιτυχημένης ταινίας, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Σούζαν Χιλ, φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Τομ Χάρπερ και βρίθει έντονων στιγμών μεταφυσικού τρόμου και ανεξέλεγκτων καταστάσεων που κόβουν την ανάσα.

«Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου»: Το δεύτερο μέρος της επιτυχημένης ταινίας, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Σούζαν Χιλ, φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Τομ Χάρπερ και βρίθει έντονων στιγμών μεταφυσικού τρόμου και ανεξέλεγκτων καταστάσεων που κόβουν την ανάσα.

«Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου». «Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου»: Το δεύτερο μέρος της επιτυχημένης ταινίας, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Σούζαν Χιλ, φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Τομ Χάρπερ και βρίθει έντονων στιγμών μεταφυσικού τρόμου και ανεξέλεγκτων καταστάσεων που κόβουν την ανάσα.
Nick Wall

«Η γυναίκα με τα μαύρα 2:  Άγγελος θανάτου»: Το δεύτερο μέρος της επιτυχημένης ταινίας, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Σούζαν Χιλ, φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Τομ Χάρπερ και βρίθει έντονων στιγμών μεταφυσικού τρόμου και ανεξέλεγκτων καταστάσεων που κόβουν την ανάσα.

«Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία». Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

«Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία». Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

«Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία». Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

«Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία». Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

«Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία». Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

Η αστυνομική ταινία «Ο άνθρωπος από τη Μασσαλία» του Σεντρίκ Χιμένεζ, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν στη Μασσαλία, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο δικαστικός Πιερ Μισέλ εξαπέλυσε ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό, για να ξεσκεπάσει ένα μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, και ήρθε αντιμέτωπος με τον ισχυρό και αδίστακτο «βαρόνο» Τόνι Ζάμπα.

«Η φυλή». Χωρίς διαλόγους και υπότιτλους, η ταινία «Η φυλή» διεισδύει στα άδυτα ενός σχολείου κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες, μιλώντας για την ανθρώπινη φυλή, η οποία, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος ή φωνής, είναι ικανή για τις πιο φωτισμένες, αλλά και τις πιο ειδεχθείς σκέψεις και πράξεις.

Χωρίς διαλόγους και υπότιτλους, η ταινία «Η φυλή» διεισδύει στα άδυτα ενός σχολείου κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες, μιλώντας για την ανθρώπινη φυλή, η οποία, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος ή φωνής, είναι ικανή για τις πιο φωτισμένες, αλλά και τις πιο ειδεχθείς σκέψεις και πράξεις.

«Η φυλή». Χωρίς διαλόγους και υπότιτλους, η ταινία «Η φυλή» διεισδύει στα άδυτα ενός σχολείου κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες, μιλώντας για την ανθρώπινη φυλή, η οποία, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος ή φωνής, είναι ικανή για τις πιο φωτισμένες, αλλά και τις πιο ειδεχθείς σκέψεις και πράξεις.

Χωρίς διαλόγους και υπότιτλους, η ταινία «Η φυλή» διεισδύει στα άδυτα ενός σχολείου κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες, μιλώντας για την ανθρώπινη φυλή, η οποία, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος ή φωνής, είναι ικανή για τις πιο φωτισμένες, αλλά και τις πιο ειδεχθείς σκέψεις και πράξεις.

«Η φυλή». Χωρίς διαλόγους και υπότιτλους, η ταινία «Η φυλή» διεισδύει στα άδυτα ενός σχολείου κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες, μιλώντας για την ανθρώπινη φυλή, η οποία, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος ή φωνής, είναι ικανή για τις πιο φωτισμένες, αλλά και τις πιο ειδεχθείς σκέψεις και πράξεις.

Χωρίς διαλόγους και υπότιτλους, η ταινία «Η φυλή» διεισδύει στα άδυτα ενός σχολείου κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες, μιλώντας για την ανθρώπινη φυλή, η οποία, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος ή φωνής, είναι ικανή για τις πιο φωτισμένες, αλλά και τις πιο ειδεχθείς σκέψεις και πράξεις.

«Ο κύριος Μόρντεκαϊ». «Ο κύριος Μόρντεκαϊ»: Ο Ντέιβιντ Κεπ αναθέτει στον Τζόνι Ντεπ την ενσάρκωση ενός κυνικού απατεώνα της υψηλής κοινωνίας, ο οποίος είναι έμπορος τέχνης και κατορθώνει να επιβιώνει χάρη στη βοήθεια του πιστού του υπηρέτη.

«Ο κύριος Μόρντεκαϊ»: Ο Ντέιβιντ Κεπ αναθέτει στον Τζόνι Ντεπ την ενσάρκωση ενός κυνικού απατεώνα της υψηλής κοινωνίας, ο οποίος είναι έμπορος τέχνης και κατορθώνει να επιβιώνει χάρη στη βοήθεια του πιστού του υπηρέτη.

«Ο κύριος Μόρντεκαϊ». «Ο κύριος Μόρντεκαϊ»: Ο Ντέιβιντ Κεπ αναθέτει στον Τζόνι Ντεπ την ενσάρκωση ενός κυνικού απατεώνα της υψηλής κοινωνίας, ο οποίος είναι έμπορος τέχνης και κατορθώνει να επιβιώνει χάρη στη βοήθεια του πιστού του υπηρέτη.

«Ο κύριος Μόρντεκαϊ»: Ο Ντέιβιντ Κεπ αναθέτει στον Τζόνι Ντεπ την ενσάρκωση ενός κυνικού απατεώνα της υψηλής κοινωνίας, ο οποίος είναι έμπορος τέχνης και κατορθώνει να επιβιώνει χάρη στη βοήθεια του πιστού του υπηρέτη.

«Ο κύριος Μόρντεκαϊ». «Ο κύριος Μόρντεκαϊ»: Ο Ντέιβιντ Κεπ αναθέτει στον Τζόνι Ντεπ την ενσάρκωση ενός κυνικού απατεώνα της υψηλής κοινωνίας, ο οποίος είναι έμπορος τέχνης και κατορθώνει να επιβιώνει χάρη στη βοήθεια του πιστού του υπηρέτη.

«Ο κύριος Μόρντεκαϊ»: Ο Ντέιβιντ Κεπ αναθέτει στον Τζόνι Ντεπ την ενσάρκωση ενός κυνικού απατεώνα της υψηλής κοινωνίας, ο οποίος είναι έμπορος τέχνης και κατορθώνει να επιβιώνει χάρη στη βοήθεια του πιστού του υπηρέτη.

«Barbie: Η σούπερ πριγκίπισσα». Στην ταινία κινουμένων σχεδίων του Ζέκε Νόρτον «Barbie: Η σούπερ πριγκίπισσα», η Barbie αποκτά μαγικές δυνάμεις, που της επιτρέπουν να μεταμορφώνεται σε σούπερ πριγκίπισσα και να προστατεύει το βασίλειό της, πολεμώντας το έγκλημα.

Στην ταινία κινουμένων σχεδίων του Ζέκε Νόρτον «Barbie: Η σούπερ πριγκίπισσα», η Barbie αποκτά μαγικές δυνάμεις, που της επιτρέπουν να μεταμορφώνεται σε σούπερ πριγκίπισσα και να προστατεύει το βασίλειό της, πολεμώντας το έγκλημα.

«Barbie: Η σούπερ πριγκίπισσα». Στην ταινία κινουμένων σχεδίων του Ζέκε Νόρτον «Barbie: Η σούπερ πριγκίπισσα», η Barbie αποκτά μαγικές δυνάμεις, που της επιτρέπουν να μεταμορφώνεται σε σούπερ πριγκίπισσα και να προστατεύει το βασίλειό της, πολεμώντας το έγκλημα.

Στην ταινία κινουμένων σχεδίων του Ζέκε Νόρτον «Barbie: Η σούπερ πριγκίπισσα», η Barbie αποκτά μαγικές δυνάμεις, που της επιτρέπουν να μεταμορφώνεται σε σούπερ πριγκίπισσα και να προστατεύει το βασίλειό της, πολεμώντας το έγκλημα.

«Για πάντα». «Για πάντα»: Έχοντας κερδίσει το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καΐρου 2014, το δράμα της Μαργαρίτας Μαντά - με τους Άννα Μάσχα και Κώστα Φιλίππογλου - φέρνει κοντά δύο μοναχικούς ανθρώπους, όταν ένας οδηγός του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αποφασίζει να πλησιάσει μία γυναίκα, η οποία μετακινείται καθημερινά με το τρένο του.

«Για πάντα»: Έχοντας κερδίσει το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καΐρου 2014, το δράμα της Μαργαρίτας Μαντά - με τους Άννα Μάσχα και Κώστα Φιλίππογλου - φέρνει κοντά δύο μοναχικούς ανθρώπους, όταν ένας οδηγός του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αποφασίζει να πλησιάσει μία γυναίκα, η οποία μετακινείται καθημερινά με το τρένο του.

«Για πάντα». «Για πάντα»: Έχοντας κερδίσει το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καΐρου 2014, το δράμα της Μαργαρίτας Μαντά - με τους Άννα Μάσχα και Κώστα Φιλίππογλου - φέρνει κοντά δύο μοναχικούς ανθρώπους, όταν ένας οδηγός του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αποφασίζει να πλησιάσει μία γυναίκα, η οποία μετακινείται καθημερινά με το τρένο του.

«Για πάντα»: Έχοντας κερδίσει το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καΐρου 2014, το δράμα της Μαργαρίτας Μαντά - με τους Άννα Μάσχα και Κώστα Φιλίππογλου - φέρνει κοντά δύο μοναχικούς ανθρώπους, όταν ένας οδηγός του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αποφασίζει να πλησιάσει μία γυναίκα, η οποία μετακινείται καθημερινά με το τρένο του.

«Για πάντα». «Για πάντα»: Έχοντας κερδίσει το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καΐρου 2014, το δράμα της Μαργαρίτας Μαντά - με τους Άννα Μάσχα και Κώστα Φιλίππογλου - φέρνει κοντά δύο μοναχικούς ανθρώπους, όταν ένας οδηγός του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αποφασίζει να πλησιάσει μία γυναίκα, η οποία μετακινείται καθημερινά με το τρένο του.

«Για πάντα»: Έχοντας κερδίσει το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καΐρου 2014, το δράμα της Μαργαρίτας Μαντά - με τους Άννα Μάσχα και Κώστα Φιλίππογλου - φέρνει κοντά δύο μοναχικούς ανθρώπους, όταν ένας οδηγός του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αποφασίζει να πλησιάσει μία γυναίκα, η οποία μετακινείται καθημερινά με το τρένο του.