Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015 08:30

Η μοντέρνα εκδοχή μιας βιβλικής ιστορίας, μια τολμηρή ερωτική σχέση με γκρίζες αποχρώσεις, οι περιπέτειες ενός βαμπίρ που συναντά την αγάπη, η κωμική διάσταση μιας μυστικής υπηρεσίας και οι σκοτεινές πτυχές της οικονομικής κρίσης αποκαλύπτονται στη μεγάλη οθόνη αυτήν την εβδομάδα.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι». «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι». «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι». «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι». «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Πενήντα αποχρώσεις του γκρι»: Βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της ομώνυμης τριλογίας της Ε. Λ. Τζέιμς, που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε κυκλοφορία και έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες, η τολμηρή ερωτική ταινία του Σαμ Τέιλορ -Τζόνσον εξερευνά το να θέτεις, να σέβεσαι και να παραβιάζεις τα σεξουαλικά όρια, και διερευνά την εμπιστοσύνη, την παράδοση και τον σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.

«Λεβιάθαν». «Λεβιάθαν»: Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή της βιβλικής ιστορίας του Ιώβ, η οποία εκτυλίσσεται στη σύγχρονη Ρωσία, όπου ο Λεβιάθαν, το θαλάσσιο τέρας της Αγίας Γραφής, λειτουργεί αλληγορικά. Καταγγέλλοντας το σαθρό σύστημα της χώρας του, τον κλήρο και τη θρησκεία και προσδιορίζοντας τις ανθρώπινες αξίες και τον ρόλο του καθενός μέσα στην κοινωνία, το δράμα του Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ζβιαγκνίτσεφ έχει ήδη αποσπάσει τα βραβεία καλύτερου σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών 2014, καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Λονδίνου 2014, τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και διεκδικεί το αντίστοιχο Όσκαρ.

«Λεβιάθαν»: Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή της βιβλικής ιστορίας του Ιώβ, η οποία εκτυλίσσεται στη σύγχρονη Ρωσία, όπου ο Λεβιάθαν, το θαλάσσιο τέρας της Αγίας Γραφής, λειτουργεί αλληγορικά. Καταγγέλλοντας το σαθρό σύστημα της χώρας του, τον κλήρο και τη θρησκεία και προσδιορίζοντας τις ανθρώπινες αξίες και τον ρόλο του καθενός μέσα στην κοινωνία, το δράμα του Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ζβιαγκνίτσεφ έχει ήδη αποσπάσει τα βραβεία καλύτερου σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών 2014, καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Λονδίνου 2014, τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και διεκδικεί το αντίστοιχο Όσκαρ.

«Λεβιάθαν». «Λεβιάθαν»: Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή της βιβλικής ιστορίας του Ιώβ, η οποία εκτυλίσσεται στη σύγχρονη Ρωσία, όπου ο Λεβιάθαν, το θαλάσσιο τέρας της Αγίας Γραφής, λειτουργεί αλληγορικά. Καταγγέλλοντας το σαθρό σύστημα της χώρας του, τον κλήρο και τη θρησκεία και προσδιορίζοντας τις ανθρώπινες αξίες και τον ρόλο του καθενός μέσα στην κοινωνία, το δράμα του Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ζβιαγκνίτσεφ έχει ήδη αποσπάσει τα βραβεία καλύτερου σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών 2014, καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Λονδίνου 2014, τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και διεκδικεί το αντίστοιχο Όσκαρ.

«Λεβιάθαν»: Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή της βιβλικής ιστορίας του Ιώβ, η οποία εκτυλίσσεται στη σύγχρονη Ρωσία, όπου ο Λεβιάθαν, το θαλάσσιο τέρας της Αγίας Γραφής, λειτουργεί αλληγορικά. Καταγγέλλοντας το σαθρό σύστημα της χώρας του, τον κλήρο και τη θρησκεία και προσδιορίζοντας τις ανθρώπινες αξίες και τον ρόλο του καθενός μέσα στην κοινωνία, το δράμα του Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ζβιαγκνίτσεφ έχει ήδη αποσπάσει τα βραβεία καλύτερου σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών 2014, καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Λονδίνου 2014, τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και διεκδικεί το αντίστοιχο Όσκαρ.

«Λεβιάθαν». «Λεβιάθαν»: Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή της βιβλικής ιστορίας του Ιώβ, η οποία εκτυλίσσεται στη σύγχρονη Ρωσία, όπου ο Λεβιάθαν, το θαλάσσιο τέρας της Αγίας Γραφής, λειτουργεί αλληγορικά. Καταγγέλλοντας το σαθρό σύστημα της χώρας του, τον κλήρο και τη θρησκεία και προσδιορίζοντας τις ανθρώπινες αξίες και τον ρόλο του καθενός μέσα στην κοινωνία, το δράμα του Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ζβιαγκνίτσεφ έχει ήδη αποσπάσει τα βραβεία καλύτερου σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών 2014, καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Λονδίνου 2014, τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και διεκδικεί το αντίστοιχο Όσκαρ.

«Λεβιάθαν»: Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή της βιβλικής ιστορίας του Ιώβ, η οποία εκτυλίσσεται στη σύγχρονη Ρωσία, όπου ο Λεβιάθαν, το θαλάσσιο τέρας της Αγίας Γραφής, λειτουργεί αλληγορικά. Καταγγέλλοντας το σαθρό σύστημα της χώρας του, τον κλήρο και τη θρησκεία και προσδιορίζοντας τις ανθρώπινες αξίες και τον ρόλο του καθενός μέσα στην κοινωνία, το δράμα του Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ζβιαγκνίτσεφ έχει ήδη αποσπάσει τα βραβεία καλύτερου σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών 2014, καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Λονδίνου 2014, τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και διεκδικεί το αντίστοιχο Όσκαρ.

«Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα». «Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα»: Σε μια πόλη - φάντασμα, που φιλοξενεί πόρνες, τοξικομανείς, μαστροπούς, περίεργα πλάσματα της νύχτας και άλλες πρόστυχες ψυχές, διαδραματίζεται το πρώτο ιρανικό γουέστερν με βρικόλακες, σκηνοθετημένο από την Άνα Λίλι Αμιρπούρ, η οποία μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα δικό της κόμικ, δημιουργώντας ένα ασπρόμαυρο ατμοσφαιρικό θρίλερ.

«Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα»: Σε μια πόλη - φάντασμα, που φιλοξενεί πόρνες, τοξικομανείς, μαστροπούς, περίεργα πλάσματα της νύχτας και άλλες πρόστυχες ψυχές, διαδραματίζεται το πρώτο ιρανικό γουέστερν με βρικόλακες, σκηνοθετημένο από την Άνα Λίλι Αμιρπούρ, η οποία μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα δικό της κόμικ, δημιουργώντας ένα ασπρόμαυρο ατμοσφαιρικό θρίλερ.

«Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα». «Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα»: Σε μια πόλη - φάντασμα, που φιλοξενεί πόρνες, τοξικομανείς, μαστροπούς, περίεργα πλάσματα της νύχτας και άλλες πρόστυχες ψυχές, διαδραματίζεται το πρώτο ιρανικό γουέστερν με βρικόλακες, σκηνοθετημένο από την Άνα Λίλι Αμιρπούρ, η οποία μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα δικό της κόμικ, δημιουργώντας ένα ασπρόμαυρο ατμοσφαιρικό θρίλερ.

«Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα»: Σε μια πόλη - φάντασμα, που φιλοξενεί πόρνες, τοξικομανείς, μαστροπούς, περίεργα πλάσματα της νύχτας και άλλες πρόστυχες ψυχές, διαδραματίζεται το πρώτο ιρανικό γουέστερν με βρικόλακες, σκηνοθετημένο από την Άνα Λίλι Αμιρπούρ, η οποία μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα δικό της κόμικ, δημιουργώντας ένα ασπρόμαυρο ατμοσφαιρικό θρίλερ.

«Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα». «Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα»: Σε μια πόλη - φάντασμα, που φιλοξενεί πόρνες, τοξικομανείς, μαστροπούς, περίεργα πλάσματα της νύχτας και άλλες πρόστυχες ψυχές, διαδραματίζεται το πρώτο ιρανικό γουέστερν με βρικόλακες, σκηνοθετημένο από την Άνα Λίλι Αμιρπούρ, η οποία μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα δικό της κόμικ, δημιουργώντας ένα ασπρόμαυρο ατμοσφαιρικό θρίλερ.

«Ένα κορίτσι γυρίζει σπίτι μόνο του τη νύχτα»: Σε μια πόλη - φάντασμα, που φιλοξενεί πόρνες, τοξικομανείς, μαστροπούς, περίεργα πλάσματα της νύχτας και άλλες πρόστυχες ψυχές, διαδραματίζεται το πρώτο ιρανικό γουέστερν με βρικόλακες, σκηνοθετημένο από την Άνα Λίλι Αμιρπούρ, η οποία μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα δικό της κόμικ, δημιουργώντας ένα ασπρόμαυρο ατμοσφαιρικό θρίλερ.

«Kingsman: Η μυστική υπηρεσία». «Kingsman: Η μυστική υπηρεσία»: Όταν ο πατέρας ενός πεντάχρονου αγοριού θυσιάζεται, κατά τη διάρκεια μιας απόρρητης στρατιωτικής άσκησης, η οικογένειά του λαμβάνει ένα ασυνήθιστο μετάλλιο, με έναν τηλεφωνικό αριθμό που θα πρέπει να καλέσουν μόνο για κάποια πολύ σημαντική χάρη.
Jaap Buitendijk

«Kingsman: Η μυστική υπηρεσία»: Όταν ο πατέρας ενός πεντάχρονου αγοριού θυσιάζεται, κατά τη διάρκεια μιας απόρρητης στρατιωτικής άσκησης, η οικογένειά του λαμβάνει ένα ασυνήθιστο μετάλλιο, με έναν τηλεφωνικό αριθμό που θα πρέπει να καλέσουν μόνο για κάποια πολύ σημαντική χάρη.

«Kingsman: Η μυστική υπηρεσία». «Kingsman: Η μυστική υπηρεσία»: Όταν ο πατέρας ενός πεντάχρονου αγοριού θυσιάζεται, κατά τη διάρκεια μιας απόρρητης στρατιωτικής άσκησης, η οικογένειά του λαμβάνει ένα ασυνήθιστο μετάλλιο, με έναν τηλεφωνικό αριθμό που θα πρέπει να καλέσουν μόνο για κάποια πολύ σημαντική χάρη.

«Kingsman: Η μυστική υπηρεσία»: Όταν ο πατέρας ενός πεντάχρονου αγοριού θυσιάζεται, κατά τη διάρκεια μιας απόρρητης στρατιωτικής άσκησης, η οικογένειά του λαμβάνει ένα ασυνήθιστο μετάλλιο, με έναν τηλεφωνικό αριθμό που θα πρέπει να καλέσουν μόνο για κάποια πολύ σημαντική χάρη.

«Kingsman: Η μυστική υπηρεσία». «Kingsman: Η μυστική υπηρεσία»: Όταν ο πατέρας ενός πεντάχρονου αγοριού θυσιάζεται, κατά τη διάρκεια μιας απόρρητης στρατιωτικής άσκησης, η οικογένειά του λαμβάνει ένα ασυνήθιστο μετάλλιο, με έναν τηλεφωνικό αριθμό που θα πρέπει να καλέσουν μόνο για κάποια πολύ σημαντική χάρη.
Jaap Buitendijk

«Kingsman: Η μυστική υπηρεσία»: Όταν ο πατέρας ενός πεντάχρονου αγοριού θυσιάζεται, κατά τη διάρκεια μιας απόρρητης στρατιωτικής άσκησης, η οικογένειά του λαμβάνει ένα ασυνήθιστο μετάλλιο, με έναν τηλεφωνικό αριθμό που θα πρέπει να καλέσουν μόνο για κάποια πολύ σημαντική χάρη.

«Ποιος σώζει ποιον;». «Ποιος σώζει ποιον;»: Το ντοκιμαντέρ των Λέσλι Φρανκ και Χέρντολορ Λόρεντζ, που  αποτελεί μία διεθνή συμπαραγωγή για την κρίση ως επιχειρησιακό μοντέλο σε βάρος της κοινωνικής ασφάλειας, δείχνει πώς διασώζονται οι τράπεζες σε βάρος μας και πώς ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η δημοκρατία, αφού, από το 2008, διασώζονται πρώτα η απειλούμενη οικονομία και μετά χώρες ολόκληρες.

«Ποιος σώζει ποιον;»: Το ντοκιμαντέρ των Λέσλι Φρανκ και Χέρντολορ Λόρεντζ, που  αποτελεί μία διεθνή συμπαραγωγή για την κρίση ως επιχειρησιακό μοντέλο σε βάρος της κοινωνικής ασφάλειας, δείχνει πώς διασώζονται οι τράπεζες σε βάρος μας και πώς ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η δημοκρατία, αφού, από το 2008, διασώζονται πρώτα η απειλούμενη οικονομία και μετά χώρες ολόκληρες.

«Ποιος σώζει ποιον;». «Ποιος σώζει ποιον;»: Το ντοκιμαντέρ των Λέσλι Φρανκ και Χέρντολορ Λόρεντζ, που  αποτελεί μία διεθνή συμπαραγωγή για την κρίση ως επιχειρησιακό μοντέλο σε βάρος της κοινωνικής ασφάλειας, δείχνει πώς διασώζονται οι τράπεζες σε βάρος μας και πώς ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η δημοκρατία, αφού, από το 2008, διασώζονται πρώτα η απειλούμενη οικονομία και μετά χώρες ολόκληρες.

«Ποιος σώζει ποιον;»: Το ντοκιμαντέρ των Λέσλι Φρανκ και Χέρντολορ Λόρεντζ, που  αποτελεί μία διεθνή συμπαραγωγή για την κρίση ως επιχειρησιακό μοντέλο σε βάρος της κοινωνικής ασφάλειας, δείχνει πώς διασώζονται οι τράπεζες σε βάρος μας και πώς ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η δημοκρατία, αφού, από το 2008, διασώζονται πρώτα η απειλούμενη οικονομία και μετά χώρες ολόκληρες.

«Ποιος σώζει ποιον;». «Ποιος σώζει ποιον;»: Το ντοκιμαντέρ των Λέσλι Φρανκ και Χέρντολορ Λόρεντζ, που  αποτελεί μία διεθνή συμπαραγωγή για την κρίση ως επιχειρησιακό μοντέλο σε βάρος της κοινωνικής ασφάλειας, δείχνει πώς διασώζονται οι τράπεζες σε βάρος μας και πώς ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η δημοκρατία, αφού, από το 2008, διασώζονται πρώτα η απειλούμενη οικονομία και μετά χώρες ολόκληρες.

«Ποιος σώζει ποιον;»: Το ντοκιμαντέρ των Λέσλι Φρανκ και Χέρντολορ Λόρεντζ, που  αποτελεί μία διεθνή συμπαραγωγή για την κρίση ως επιχειρησιακό μοντέλο σε βάρος της κοινωνικής ασφάλειας, δείχνει πώς διασώζονται οι τράπεζες σε βάρος μας και πώς ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η δημοκρατία, αφού, από το 2008, διασώζονται πρώτα η απειλούμενη οικονομία και μετά χώρες ολόκληρες.