Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014 09:20

Πλούσιο και ποικιλόμορφο είναι το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας, με γνωστούς και άγνωστους ήρωες να καταλαμβάνουν τη μεγάλη οθόνη. Μια θαρραλέα κλέφτρα, ένας θρυλικός κατάσκοπος στα πρώτα του βήματα, ένας σύγχρονος Φρανκενστάιν, ένα χαρισματικό παιδί μιας μελλοντικής εποχής, ένας κατά φαντασία εκατομμυριούχος, ένας αιώνια εξαφανισμένος δημοσιογράφος, απλοί άνθρωποι της καθημερινότητάς μας, ένα παραδοσιακό ιστιοφόρο και κάποιος που αναζητεί μάταια την ευτυχία περιμένουν τους σινεφίλ, για να τους αφηγηθούν τις ιστορίες τους.

«Φρανκενστάιν». Βασισμένο στο διάσημο κόμικ του Κέβιν Γκρεβιού, το γοτθικό θρίλερ φαντασίας «Φρανκενστάιν», του Στιούαρτ Μπίτι και των δημιουργών της σειράς ταινιών «Underworld» δίνει μία απρόσμενη διάσταση στον γνωστό μας ήρωα.

Βασισμένο στο διάσημο κόμικ του Κέβιν Γκρεβιού, το γοτθικό θρίλερ φαντασίας «Φρανκενστάιν», του Στιούαρτ Μπίτι και των δημιουργών της σειράς ταινιών «Underworld» δίνει μία απρόσμενη διάσταση στον γνωστό μας ήρωα.

«Φρανκενστάιν». Βασισμένο στο διάσημο κόμικ του Κέβιν Γκρεβιού, το γοτθικό θρίλερ φαντασίας «Φρανκενστάιν», του Στιούαρτ Μπίτι και των δημιουργών της σειράς ταινιών «Underworld» δίνει μία απρόσμενη διάσταση στον γνωστό μας ήρωα.

Βασισμένο στο διάσημο κόμικ του Κέβιν Γκρεβιού, το γοτθικό θρίλερ φαντασίας «Φρανκενστάιν», του Στιούαρτ Μπίτι και των δημιουργών της σειράς ταινιών «Underworld» δίνει μία απρόσμενη διάσταση στον γνωστό μας ήρωα.

 «Η κλέφτρα των βιβλίων». Με πρωταγωνιστές τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέφρι Ρας, την - υποψήφια για Όσκαρ  - Έμιλι Γουότσον η δραματική ταινία «Η κλέφτρα των βιβλίων» μάς μεταφέρει στη Γερμανία του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, όπου ένα υιοθετημένο κορίτσι και ένας κυνηγημένος νεαρός Εβραίος βρίσκουν διέξοδο στη δύναμη των λέξεων και της φαντασίας.

Με πρωταγωνιστές τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέφρι Ρας, την - υποψήφια για Όσκαρ  - Έμιλι Γουότσον η δραματική ταινία «Η κλέφτρα των βιβλίων» μάς μεταφέρει στη Γερμανία του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, όπου ένα υιοθετημένο κορίτσι και ένας κυνηγημένος νεαρός Εβραίος βρίσκουν διέξοδο στη δύναμη των λέξεων και της φαντασίας.

«Τζακ Ράιαν: Η πρώτη αποστολή». Ο θρυλικός Τζακ Ράιαν, ο δημοφιλής ήρωας του Τομ Κλάνσι, επιστρέφει με την ταινία «Τζακ Ράιαν: Η πρώτη αποστολή» σε σκηνοθεσία του - 4 φορές υποψήφιου για Όσκαρ - Κένεθ Μπράνα.

Ο θρυλικός Τζακ Ράιαν, ο δημοφιλής ήρωας του Τομ Κλάνσι, επιστρέφει με την ταινία «Τζακ Ράιαν: Η πρώτη αποστολή» σε σκηνοθεσία του - 4 φορές υποψήφιου για Όσκαρ - Κένεθ Μπράνα.

«Τζακ Ράιαν: Η πρώτη αποστολή». Ο θρυλικός Τζακ Ράιαν, ο δημοφιλής ήρωας του Τομ Κλάνσι, επιστρέφει με την ταινία «Τζακ Ράιαν: Η πρώτη αποστολή» σε σκηνοθεσία του - 4 φορές υποψήφιου για Όσκαρ - Κένεθ Μπράνα.

Ο θρυλικός Τζακ Ράιαν, ο δημοφιλής ήρωας του Τομ Κλάνσι, επιστρέφει με την ταινία «Τζακ Ράιαν: Η πρώτη αποστολή» σε σκηνοθεσία του - 4 φορές υποψήφιου για Όσκαρ - Κένεθ Μπράνα.

«Ender

«Ender's game»: Μία περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ του Όρσον Σκοτ Καρντ. 70 χρόνια μετά από έναν τρομακτικό εξωγήινο πόλεμο, ένα ιδιαίτερα χαρισματικό παιδί στέλνεται σε μια προηγμένη στρατιωτική σχολή στο διάστημα, για να προετοιμαστεί για μια μελλοντική εισβολή.

«Ender

«Ender's game»: Μία περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ του Όρσον Σκοτ Καρντ. 70 χρόνια μετά από έναν τρομακτικό εξωγήινο πόλεμο, ένα ιδιαίτερα χαρισματικό παιδί στέλνεται σε μια προηγμένη στρατιωτική σχολή στο διάστημα, για να προετοιμαστεί για μια μελλοντική εισβολή.

«Νεμπράσκα». Σε μια ιστορία για την οικογενειακή ζωή στην καρδιά της Αμερικής, ένας πατέρας, που πιστεύει ότι κέρδισε ένα εκατομμύριο δολάρια, ξεκινά με τον γιο του ένα ταξίδι, για να διεκδικήσουν τα υποτιθέμενα κέρδη, στο ασπρόμαυρο δράμα «Νεμπράσκα», του ελληνικής καταγωγής – υποψήφιου για Όσκαρ - Αλεξάντερ Πέιν.

Σε μια ιστορία για την οικογενειακή ζωή στην καρδιά της Αμερικής, ένας πατέρας, που πιστεύει ότι κέρδισε ένα εκατομμύριο δολάρια, ξεκινά με τον γιο του ένα ταξίδι, για να διεκδικήσουν τα υποτιθέμενα κέρδη, στο ασπρόμαυρο δράμα «Νεμπράσκα», του ελληνικής καταγωγής – υποψήφιου για Όσκαρ - Αλεξάντερ Πέιν.

«Νεμπράσκα». Σε μια ιστορία για την οικογενειακή ζωή στην καρδιά της Αμερικής, ένας πατέρας, που πιστεύει ότι κέρδισε ένα εκατομμύριο δολάρια, ξεκινά με τον γιο του ένα ταξίδι, για να διεκδικήσουν τα υποτιθέμενα κέρδη, στο ασπρόμαυρο δράμα «Νεμπράσκα», του ελληνικής καταγωγής – υποψήφιου για Όσκαρ - Αλεξάντερ Πέιν.

Σε μια ιστορία για την οικογενειακή ζωή στην καρδιά της Αμερικής, ένας πατέρας, που πιστεύει ότι κέρδισε ένα εκατομμύριο δολάρια, ξεκινά με τον γιο του ένα ταξίδι, για να διεκδικήσουν τα υποτιθέμενα κέρδη, στο ασπρόμαυρο δράμα «Νεμπράσκα», του ελληνικής καταγωγής – υποψήφιου για Όσκαρ - Αλεξάντερ Πέιν.

 «Η αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά». Το δράμα της Ελίνας Ψύκου «Η αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά» αποτελεί το σκηνοθετικό της ντεμπούτο. Σε μια ιστορία για την ταυτότητα και τη μνήμη, ο Αντώνης τριγυρνά μόνος σε ένα κλειστό ξενοδοχείο κοντά στη θάλασσα, όταν ανακοινώνεται στην τηλεόραση η εξαφάνιση του γνωστού δημοσιογράφου Αντώνη Παρασκευά...

Το δράμα της Ελίνας Ψύκου «Η αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά» αποτελεί το σκηνοθετικό της ντεμπούτο. Σε μια ιστορία για την ταυτότητα και τη μνήμη, ο Αντώνης τριγυρνά μόνος σε ένα κλειστό ξενοδοχείο κοντά στη θάλασσα, όταν ανακοινώνεται στην τηλεόραση η εξαφάνιση του γνωστού δημοσιογράφου Αντώνη Παρασκευά...

 «Η αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά». Το δράμα της Ελίνας Ψύκου «Η αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά» αποτελεί το σκηνοθετικό της ντεμπούτο. Σε μια ιστορία για την ταυτότητα και τη μνήμη, ο Αντώνης τριγυρνά μόνος σε ένα κλειστό ξενοδοχείο κοντά στη θάλασσα, όταν ανακοινώνεται στην τηλεόραση η εξαφάνιση του γνωστού δημοσιογράφου Αντώνη Παρασκευά...

Το δράμα της Ελίνας Ψύκου «Η αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά» αποτελεί το σκηνοθετικό της ντεμπούτο. Σε μια ιστορία για την ταυτότητα και τη μνήμη, ο Αντώνης τριγυρνά μόνος σε ένα κλειστό ξενοδοχείο κοντά στη θάλασσα, όταν ανακοινώνεται στην τηλεόραση η εξαφάνιση του γνωστού δημοσιογράφου Αντώνη Παρασκευά...

«Αθηνά, εκ του μηδενός». Με πορεία σε Φεστιβάλ και επιλεγμένο για να προβληθεί στην Ευρώπη, το ντοκιμαντέρ «Αθηνά, εκ του μηδενός», σε σκηνοθεσία Φοίβου Κοντογιάννη ξετυλίγει τη διαδικασία μιας ιδιαίτερης δημιουργίας.

Με πορεία σε Φεστιβάλ και επιλεγμένο για να προβληθεί στην Ευρώπη, το ντοκιμαντέρ «Αθηνά, εκ του μηδενός», σε σκηνοθεσία Φοίβου Κοντογιάννη ξετυλίγει τη διαδικασία μιας ιδιαίτερης δημιουργίας.

«Αθηνά, εκ του μηδενός». Με πορεία σε Φεστιβάλ και επιλεγμένο για να προβληθεί στην Ευρώπη, το ντοκιμαντέρ «Αθηνά, εκ του μηδενός», σε σκηνοθεσία Φοίβου Κοντογιάννη ξετυλίγει τη διαδικασία μιας ιδιαίτερης δημιουργίας.

Με πορεία σε Φεστιβάλ και επιλεγμένο για να προβληθεί στην Ευρώπη, το ντοκιμαντέρ «Αθηνά, εκ του μηδενός», σε σκηνοθεσία Φοίβου Κοντογιάννη ξετυλίγει τη διαδικασία μιας ιδιαίτερης δημιουργίας.

«Μικρές ματιές στ’ ανθρώπινα». Υπό τον γενικό τίτλο «Μικρές ματιές στ’ ανθρώπινα», το - διάρκειας 39

Υπό τον γενικό τίτλο «Μικρές ματιές στ’ ανθρώπινα», το - διάρκειας 39' - κολάζ ταινιών μικρού μήκους της Νάνσυς Σπετσιώτη, που περιλαμβάνει τις ταινίες: «Αποχαιρετισμός στα όπλα...», «Σε έναν συνοριακό σταθμό», «Ουκ αν λάβοις», «Αντιπαροχή» και «Τζαφάρ».

«Μικρές ματιές στ’ ανθρώπινα». Υπό τον γενικό τίτλο «Μικρές ματιές στ’ ανθρώπινα», το - διάρκειας 39

Υπό τον γενικό τίτλο «Μικρές ματιές στ’ ανθρώπινα», το - διάρκειας 39' - κολάζ ταινιών μικρού μήκους της Νάνσυς Σπετσιώτη, που περιλαμβάνει τις ταινίες: «Αποχαιρετισμός στα όπλα...», «Σε έναν συνοριακό σταθμό», «Ουκ αν λάβοις», «Αντιπαροχή» και «Τζαφάρ».

«Ευτυχία». Η ασπρόμαυρη σοβιετική ταινία του 1934, «Ευτυχία» σε σενάριο και σκηνοθεσία του Αλεξάντρ Μεντβέντκιν, η οποία, μέχρι το 1970, ήταν άγνωστη στην Ευρώπη, ώσπου την ανακάλυψε ο Κρις Μαρκέρ και την έκανε γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο, απεικονίζει τη ζωή ενός ζευγαριού στην τσαρική Ρωσία και στα πρώτα χρόνια μετά την επανάσταση.

Η ασπρόμαυρη σοβιετική ταινία του 1934, «Ευτυχία» σε σενάριο και σκηνοθεσία του Αλεξάντρ Μεντβέντκιν, η οποία, μέχρι το 1970, ήταν άγνωστη στην Ευρώπη, ώσπου την ανακάλυψε ο Κρις Μαρκέρ και την έκανε γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο, απεικονίζει τη ζωή ενός ζευγαριού στην τσαρική Ρωσία και στα πρώτα χρόνια μετά την επανάσταση.

«Ευτυχία». Η ασπρόμαυρη σοβιετική ταινία του 1934, «Ευτυχία» σε σενάριο και σκηνοθεσία του Αλεξάντρ Μεντβέντκιν, η οποία, μέχρι το 1970, ήταν άγνωστη στην Ευρώπη, ώσπου την ανακάλυψε ο Κρις Μαρκέρ και την έκανε γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο, απεικονίζει τη ζωή ενός ζευγαριού στην τσαρική Ρωσία και στα πρώτα χρόνια μετά την επανάσταση.

Η ασπρόμαυρη σοβιετική ταινία του 1934, «Ευτυχία» σε σενάριο και σκηνοθεσία του Αλεξάντρ Μεντβέντκιν, η οποία, μέχρι το 1970, ήταν άγνωστη στην Ευρώπη, ώσπου την ανακάλυψε ο Κρις Μαρκέρ και την έκανε γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο, απεικονίζει τη ζωή ενός ζευγαριού στην τσαρική Ρωσία και στα πρώτα χρόνια μετά την επανάσταση.