Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014 09:35

Αναδυόμενοι από επικά, ερωτικά, κωμικά, σουρεαλιστικά και καθημερινά πλάνα, ο μυθικός Ηρακλής, μία νυμφομανής, απλοί καθημερινοί άνθρωποι και μια όμορφη γαλλίδα πρωτοστατούν στη μεγάλη οθόνη αυτή την εβδομάδα.

«Nymphomaniac part 1». Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

«Nymphomaniac part 1». Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

«Nymphomaniac part 1». Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

«Nymphomaniac part 1». Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

Ο δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία ενός - αυστηρά ακατάλληλου για ανηλίκους – τολμηρού δράματος «Nymphomaniac part 1».

«Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου». «Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου»: Η ταινία αποτυπώνει την υπεράνθρωπη δύναμη και το θάρρος του ήρωα, αποκαλύπτοντας, όμως, και την ανθρώπινη φύση του, αφού γεννήθηκε από τη συνεύρεση ενός θεού και μίας θνητής.

«Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου»: Η ταινία αποτυπώνει την υπεράνθρωπη δύναμη και το θάρρος του ήρωα, αποκαλύπτοντας, όμως, και την ανθρώπινη φύση του, αφού γεννήθηκε από τη συνεύρεση ενός θεού και μίας θνητής.

«Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου». «Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου»: Η ταινία αποτυπώνει την υπεράνθρωπη δύναμη και το θάρρος του ήρωα, αποκαλύπτοντας, όμως, και την ανθρώπινη φύση του, αφού γεννήθηκε από τη συνεύρεση ενός θεού και μίας θνητής.

«Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου»: Η ταινία αποτυπώνει την υπεράνθρωπη δύναμη και το θάρρος του ήρωα, αποκαλύπτοντας, όμως, και την ανθρώπινη φύση του, αφού γεννήθηκε από τη συνεύρεση ενός θεού και μίας θνητής.

«Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου». «Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου»: Η ταινία αποτυπώνει την υπεράνθρωπη δύναμη και το θάρρος του ήρωα, αποκαλύπτοντας, όμως, και την ανθρώπινη φύση του, αφού γεννήθηκε από τη συνεύρεση ενός θεού και μίας θνητής.
SIMON VARSANO

«Ηρακλής: Η αρχή του θρύλου»: Η ταινία αποτυπώνει την υπεράνθρωπη δύναμη και το θάρρος του ήρωα, αποκαλύπτοντας, όμως, και την ανθρώπινη φύση του, αφού γεννήθηκε από τη συνεύρεση ενός θεού και μίας θνητής.

«Εγώ, ο εαυτός μου και η μαμά». Ο γάλλος κωμικός ηθοποιός και σκηνοθέτης Γκιγιόμ Γκαλιέν διασκευάζει για τον κινηματογράφο το θεατρικό του έργο, «Εγώ, ο εαυτός μου και η μαμά».

Ο γάλλος κωμικός ηθοποιός και σκηνοθέτης Γκιγιόμ Γκαλιέν διασκευάζει για τον κινηματογράφο το θεατρικό του έργο, «Εγώ, ο εαυτός μου και η μαμά».

«Εγώ, ο εαυτός μου και η μαμά». Ο γάλλος κωμικός ηθοποιός και σκηνοθέτης Γκιγιόμ Γκαλιέν διασκευάζει για τον κινηματογράφο το θεατρικό του έργο, «Εγώ, ο εαυτός μου και η μαμά».

Ο γάλλος κωμικός ηθοποιός και σκηνοθέτης Γκιγιόμ Γκαλιέν διασκευάζει για τον κινηματογράφο το θεατρικό του έργο, «Εγώ, ο εαυτός μου και η μαμά».

 «Στη χώρα των άλλων». Ο κορεάτης σκηνοθέτης Χονγκ Σανγκ Σου επανέρχεται με ένα δράμα για τις διαπροσωπικές σχέσεις, την απομόνωση του ανθρώπου και τη ρευστότητα του χώρου και της μνήμης με τίτλο, «Στη χώρα των άλλων».

Ο κορεάτης σκηνοθέτης Χονγκ Σανγκ Σου επανέρχεται με ένα δράμα για τις διαπροσωπικές σχέσεις, την απομόνωση του ανθρώπου και τη ρευστότητα του χώρου και της μνήμης με τίτλο, «Στη χώρα των άλλων».

 «Στη χώρα των άλλων». Ο κορεάτης σκηνοθέτης Χονγκ Σανγκ Σου επανέρχεται με ένα δράμα για τις διαπροσωπικές σχέσεις, την απομόνωση του ανθρώπου και τη ρευστότητα του χώρου και της μνήμης, με τίτλο «Στη χώρα των άλλων».

Ο κορεάτης σκηνοθέτης Χονγκ Σανγκ Σου επανέρχεται με ένα δράμα για τις διαπροσωπικές σχέσεις, την απομόνωση του ανθρώπου και τη ρευστότητα του χώρου και της μνήμης, με τίτλο «Στη χώρα των άλλων».

«Λιμουζίνα». Η “Λιμουζίνα” έχει τον υπότιτλο: κωμωδία παρεξηγήσεων. Είναι μια ταινία με αυτοσχεδιασμούς, με δοκιμές σκέψεων, ένα παιχνίδι με το παράδοξο και μια τολμηρή αυθαιρεσία στο επίπεδο της κινηματογραφικής σύμβασης.

Η “Λιμουζίνα” έχει τον υπότιτλο: κωμωδία παρεξηγήσεων. Είναι μια ταινία με αυτοσχεδιασμούς, με δοκιμές σκέψεων, ένα παιχνίδι με το παράδοξο και μια τολμηρή αυθαιρεσία στο επίπεδο της κινηματογραφικής σύμβασης.

«Λιμουζίνα». Η “Λιμουζίνα” έχει τον υπότιτλο: κωμωδία παρεξηγήσεων. Είναι μια ταινία με αυτοσχεδιασμούς, με δοκιμές σκέψεων, ένα παιχνίδι με το παράδοξο και μια τολμηρή αυθαιρεσία στο επίπεδο της κινηματογραφικής σύμβασης.

Η “Λιμουζίνα” έχει τον υπότιτλο: κωμωδία παρεξηγήσεων. Είναι μια ταινία με αυτοσχεδιασμούς, με δοκιμές σκέψεων, ένα παιχνίδι με το παράδοξο και μια τολμηρή αυθαιρεσία στο επίπεδο της κινηματογραφικής σύμβασης.