Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013 09:15

Ένας σκηνοθέτης αντιμέτωπος με την πιο αποφασισμένη ηθοποιό, ο έρωτας στα πρόθυρα του Γ΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η εκδίκηση σε αναμέτρηση με τη δικαιοσύνη με φόντο την μεταπολεμική Ιαπωνία που τελεί υπό αμερικανική κατοχή, μια Ισραηλίτισσα ανάμεσα στην καρδιά της και τις παραδόσεις, ένας προπονητής με το βλέμμα καρφωμένο στο βραβείο του break dance, δυο γαλοπούλες που ταξιδεύουν στον χρόνο για να εξαιρέσουν το είδος τους από το εορταστικό μενού, η σκληρή Αθήνα στο άγριο σήμερα και ο αδάμαστος ήρωας Ντράγκαρ στην πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας περιμένουν αυτή την εβδομάδα τους φίλους του σινεμά στις σκοτεινές αίθουσες.

«Η Αφροδίτη με τη γούνα». Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Ν. Άιβς, το οποίο αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Λ. φον Ζάχερ - Μαζόχ, από όπου βγήκε ο όρος «μαζοχισμός», το δράμα του Ρομάν Πολάνσκι, «Η Αφροδίτη με τη γούνα», συμμετείχε επίσημα στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ των Καννών.

Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Ν. Άιβς, το οποίο αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Λ. φον Ζάχερ - Μαζόχ, από όπου βγήκε ο όρος «μαζοχισμός», το δράμα του Ρομάν Πολάνσκι, «Η Αφροδίτη με τη γούνα», συμμετείχε επίσημα στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ των Καννών.

«Η Αφροδίτη με τη γούνα». Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Ν. Άιβς, το οποίο αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Λ. φον Ζάχερ - Μαζόχ, από όπου βγήκε ο όρος «μαζοχισμός», το δράμα του Ρομάν Πολάνσκι, «Η Αφροδίτη με τη γούνα», συμμετείχε επίσημα στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ των Καννών.

Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Ν. Άιβς, το οποίο αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Λ. φον Ζάχερ - Μαζόχ, από όπου βγήκε ο όρος «μαζοχισμός», το δράμα του Ρομάν Πολάνσκι, «Η Αφροδίτη με τη γούνα», συμμετείχε επίσημα στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ των Καννών.

«Η Αφροδίτη με τη γούνα». Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Ν. Άιβς, το οποίο αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Λ. φον Ζάχερ - Μαζόχ, από όπου βγήκε ο όρος «μαζοχισμός», το δράμα του Ρομάν Πολάνσκι, «Η Αφροδίτη με τη γούνα», συμμετείχε επίσημα στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ των Καννών.

Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Ν. Άιβς, το οποίο αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Λ. φον Ζάχερ - Μαζόχ, από όπου βγήκε ο όρος «μαζοχισμός», το δράμα του Ρομάν Πολάνσκι, «Η Αφροδίτη με τη γούνα», συμμετείχε επίσημα στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ των Καννών.

 «Σ’ αγαπώ». Το πολυβραβευμένο φουτουριστικό μυθιστόρημα της Μεγκ Ρόσοφ, «Σ’ αγαπώ», μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον - βραβευμένο με Όσκαρ – βρετανό σκηνοθέτη Κέβιν Μακντόναλντ.

Το πολυβραβευμένο φουτουριστικό μυθιστόρημα της Μεγκ Ρόσοφ, «Σ’ αγαπώ», μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον - βραβευμένο με Όσκαρ – βρετανό σκηνοθέτη Κέβιν Μακντόναλντ.

 «Σ’ αγαπώ». Το πολυβραβευμένο φουτουριστικό μυθιστόρημα της Μεγκ Ρόσοφ, «Σ’ αγαπώ», μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον - βραβευμένο με Όσκαρ – βρετανό σκηνοθέτη Κέβιν Μακντόναλντ.
Nicola Dove

Το πολυβραβευμένο φουτουριστικό μυθιστόρημα της Μεγκ Ρόσοφ, «Σ’ αγαπώ», μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον - βραβευμένο με Όσκαρ – βρετανό σκηνοθέτη Κέβιν Μακντόναλντ.

 «Σ’ αγαπώ». Το πολυβραβευμένο φουτουριστικό μυθιστόρημα της Μεγκ Ρόσοφ, «Σ’ αγαπώ», μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον - βραβευμένο με Όσκαρ – βρετανό σκηνοθέτη Κέβιν Μακντόναλντ.

Το πολυβραβευμένο φουτουριστικό μυθιστόρημα της Μεγκ Ρόσοφ, «Σ’ αγαπώ», μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τον - βραβευμένο με Όσκαρ – βρετανό σκηνοθέτη Κέβιν Μακντόναλντ.

«Ο αυτοκράτορας». Βασισμένο στα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν την εποχή της αμερικανικής κατοχής στην Ιαπωνία, στον απόηχο της παράδοσης του αυτοκράτορα Χιροχίτο Β΄, το ιστορικό πολεμικό δράμα  του Πίτερ Γουέμπερ, «Ο αυτοκράτορας», είναι μία δυνατή ιστορία έρωτα και τιμής ανάμεσα σε δύο ορκισμένους εχθρούς.

Βασισμένο στα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν την εποχή της αμερικανικής κατοχής στην Ιαπωνία, στον απόηχο της παράδοσης του αυτοκράτορα Χιροχίτο Β΄, το ιστορικό πολεμικό δράμα  του Πίτερ Γουέμπερ, «Ο αυτοκράτορας», είναι μία δυνατή ιστορία έρωτα και τιμής ανάμεσα σε δύο ορκισμένους εχθρούς.

«Ο αυτοκράτορας». Βασισμένο στα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν την εποχή της αμερικανικής κατοχής στην Ιαπωνία, στον απόηχο της παράδοσης του αυτοκράτορα Χιροχίτο Β΄, το ιστορικό πολεμικό δράμα  του Πίτερ Γουέμπερ, «Ο αυτοκράτορας», είναι μία δυνατή ιστορία έρωτα και τιμής ανάμεσα σε δύο ορκισμένους εχθρούς.

Βασισμένο στα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν την εποχή της αμερικανικής κατοχής στην Ιαπωνία, στον απόηχο της παράδοσης του αυτοκράτορα Χιροχίτο Β΄, το ιστορικό πολεμικό δράμα  του Πίτερ Γουέμπερ, «Ο αυτοκράτορας», είναι μία δυνατή ιστορία έρωτα και τιμής ανάμεσα σε δύο ορκισμένους εχθρούς.

 «Ο αυτοκράτορας». Βασισμένο στα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν την εποχή της αμερικανικής κατοχής στην Ιαπωνία, στον απόηχο της παράδοσης του αυτοκράτορα Χιροχίτο Β΄, το ιστορικό πολεμικό δράμα  του Πίτερ Γουέμπερ, «Ο αυτοκράτορας», είναι μία δυνατή ιστορία έρωτα και τιμής ανάμεσα σε δύο ορκισμένους εχθρούς.

Βασισμένο στα πραγματικά γεγονότα, που εκτυλίχθηκαν την εποχή της αμερικανικής κατοχής στην Ιαπωνία, στον απόηχο της παράδοσης του αυτοκράτορα Χιροχίτο Β΄, το ιστορικό πολεμικό δράμα  του Πίτερ Γουέμπερ, «Ο αυτοκράτορας», είναι μία δυνατή ιστορία έρωτα και τιμής ανάμεσα σε δύο ορκισμένους εχθρούς.

«Στο κενό της». Η πρώτη ταινία της Ράμα Μπέρσταϊν, «Στο κενό της», επιχειρεί μια σπουδή στις θρησκευτικές, κοινωνικές και οικογενειακές επιδράσεις, που δέχονται οι γυναίκες στο Ισραήλ, μέσα από την ιστορία μίας κοπέλας, που τα έθιμα και οι παραδόσεις της εβραϊκής κοινότητας την οδηγούν στο μεγάλο δίλημμα να ακολουθήσει την καρδιά της ή το «καθήκον» της.

Η πρώτη ταινία της Ράμα Μπέρσταϊν, «Στο κενό της», επιχειρεί μια σπουδή στις θρησκευτικές, κοινωνικές και οικογενειακές επιδράσεις, που δέχονται οι γυναίκες στο Ισραήλ, μέσα από την ιστορία μίας κοπέλας, που τα έθιμα και οι παραδόσεις της εβραϊκής κοινότητας την οδηγούν στο μεγάλο δίλημμα να ακολουθήσει την καρδιά της ή το «καθήκον» της.

 «Στο κενό της». Η πρώτη ταινία της Ράμα Μπέρσταϊν, «Στο κενό της», επιχειρεί μια σπουδή στις θρησκευτικές, κοινωνικές και οικογενειακές επιδράσεις, που δέχονται οι γυναίκες στο Ισραήλ, μέσα από την ιστορία μίας κοπέλας, που τα έθιμα και οι παραδόσεις της εβραϊκής κοινότητας την οδηγούν στο μεγάλο δίλημμα να ακολουθήσει την καρδιά της ή το «καθήκον» της.

Η πρώτη ταινία της Ράμα Μπέρσταϊν, «Στο κενό της», επιχειρεί μια σπουδή στις θρησκευτικές, κοινωνικές και οικογενειακές επιδράσεις, που δέχονται οι γυναίκες στο Ισραήλ, μέσα από την ιστορία μίας κοπέλας, που τα έθιμα και οι παραδόσεις της εβραϊκής κοινότητας την οδηγούν στο μεγάλο δίλημμα να ακολουθήσει την καρδιά της ή το «καθήκον» της.

«Στη μάχη του χορού». Στην τρισδιάστατη ταινία του Μπένσον Λι, «Στη μάχη του χορού», ένας προπονητής προσπαθεί με κάθε τρόπο να προετοιμάσει την ομάδα του, ώστε να αποκαταστήσει τη φήμη της αμερικάνικης break dance κουλτούρας, φέρνοντας πίσω στη χώρα προέλευσης αυτού του χορού το τρόπαιο που της ανήκει.

Στην τρισδιάστατη ταινία του Μπένσον Λι, «Στη μάχη του χορού», ένας προπονητής προσπαθεί με κάθε τρόπο να προετοιμάσει την ομάδα του, ώστε να αποκαταστήσει τη φήμη της αμερικάνικης break dance κουλτούρας, φέρνοντας πίσω στη χώρα προέλευσης αυτού του χορού το τρόπαιο που της ανήκει.

 «Στη μάχη του χορού». Στην τρισδιάστατη ταινία του Μπένσον Λι, «Στη μάχη του χορού», ένας προπονητής προσπαθεί με κάθε τρόπο να προετοιμάσει την ομάδα του, ώστε να αποκαταστήσει τη φήμη της αμερικάνικης break dance κουλτούρας, φέρνοντας πίσω στη χώρα προέλευσης αυτού του χορού το τρόπαιο που της ανήκει.

Στην τρισδιάστατη ταινία του Μπένσον Λι, «Στη μάχη του χορού», ένας προπονητής προσπαθεί με κάθε τρόπο να προετοιμάσει την ομάδα του, ώστε να αποκαταστήσει τη φήμη της αμερικάνικης break dance κουλτούρας, φέρνοντας πίσω στη χώρα προέλευσης αυτού του χορού το τρόπαιο που της ανήκει.

«Free birds». Στην οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων του Τζίμι Χέιγουορντ, «Free birds», δύο γαλοπούλες κλέβουν μια χρονομηχανή για να επιστρέψουν στον 17ο αιώνα, τότε που ξεκίνησε η παράδοση να τρώνε γαλοπούλα στις γιορτές, και να καταφέρουν να αλλάξουν το μενού.

Στην οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων του Τζίμι Χέιγουορντ, «Free birds», δύο γαλοπούλες κλέβουν μια χρονομηχανή για να επιστρέψουν στον 17ο αιώνα, τότε που ξεκίνησε η παράδοση να τρώνε γαλοπούλα στις γιορτές, και να καταφέρουν να αλλάξουν το μενού.

«Free birds». Στην οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων του Τζίμι Χέιγουορντ, «Free birds», δύο γαλοπούλες κλέβουν μια χρονομηχανή για να επιστρέψουν στον 17ο αιώνα, τότε που ξεκίνησε η παράδοση να τρώνε γαλοπούλα στις γιορτές, και να καταφέρουν να αλλάξουν το μενού.

Στην οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων του Τζίμι Χέιγουορντ, «Free birds», δύο γαλοπούλες κλέβουν μια χρονομηχανή για να επιστρέψουν στον 17ο αιώνα, τότε που ξεκίνησε η παράδοση να τρώνε γαλοπούλα στις γιορτές, και να καταφέρουν να αλλάξουν το μενού.

«Free birds». Στην οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων του Τζίμι Χέιγουορντ, «Free birds», δύο γαλοπούλες κλέβουν μια χρονομηχανή για να επιστρέψουν στον 17ο αιώνα, τότε που ξεκίνησε η παράδοση να τρώνε γαλοπούλα στις γιορτές, και να καταφέρουν να αλλάξουν το μενού.

Στην οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων του Τζίμι Χέιγουορντ, «Free birds», δύο γαλοπούλες κλέβουν μια χρονομηχανή για να επιστρέψουν στον 17ο αιώνα, τότε που ξεκίνησε η παράδοση να τρώνε γαλοπούλα στις γιορτές, και να καταφέρουν να αλλάξουν το μενού.

«Ο εχθρός μου». Στο δράμα του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, «Ο εχθρός μου», η ήρεμη ζωή της οικογένειας ενός ανθοπώλη καταστρέφεται, όταν εισβάλλουν  στο σπίτι τέσσερις μασκοφόροι, βιάζουν την κόρη, ρημάζουν τα πάντα και παίρνουν όλες τις οικονομίες του.

Στο δράμα του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, «Ο εχθρός μου», η ήρεμη ζωή της οικογένειας ενός ανθοπώλη καταστρέφεται, όταν εισβάλλουν  στο σπίτι τέσσερις μασκοφόροι, βιάζουν την κόρη, ρημάζουν τα πάντα και παίρνουν όλες τις οικονομίες του.

 «Ο εχθρός μου». Στο δράμα του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, «Ο εχθρός μου», η ήρεμη ζωή της οικογένειας ενός ανθοπώλη καταστρέφεται, όταν εισβάλλουν  στο σπίτι τέσσερις μασκοφόροι, βιάζουν την κόρη, ρημάζουν τα πάντα και παίρνουν όλες τις οικονομίες του.

Στο δράμα του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, «Ο εχθρός μου», η ήρεμη ζωή της οικογένειας ενός ανθοπώλη καταστρέφεται, όταν εισβάλλουν  στο σπίτι τέσσερις μασκοφόροι, βιάζουν την κόρη, ρημάζουν τα πάντα και παίρνουν όλες τις οικονομίες του.

«Ο εχθρός μου». Στο δράμα του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, «Ο εχθρός μου», η ήρεμη ζωή της οικογένειας ενός ανθοπώλη καταστρέφεται, όταν εισβάλλουν  στο σπίτι τέσσερις μασκοφόροι, βιάζουν την κόρη, ρημάζουν τα πάντα και παίρνουν όλες τις οικονομίες του.

Στο δράμα του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, «Ο εχθρός μου», η ήρεμη ζωή της οικογένειας ενός ανθοπώλη καταστρέφεται, όταν εισβάλλουν  στο σπίτι τέσσερις μασκοφόροι, βιάζουν την κόρη, ρημάζουν τα πάντα και παίρνουν όλες τις οικονομίες του.

«Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα». H ανεξάρτητη παραγωγή του Θάνου Κερμίτση, «Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα», είναι η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας.

H ανεξάρτητη παραγωγή του Θάνου Κερμίτση, «Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα», είναι η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας.

«Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα». H ανεξάρτητη παραγωγή του Θάνου Κερμίτση, «Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα», είναι η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας.

H ανεξάρτητη παραγωγή του Θάνου Κερμίτση, «Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα», είναι η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας.

«Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα». H ανεξάρτητη παραγωγή του Θάνου Κερμίτση, «Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα», είναι η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας.

H ανεξάρτητη παραγωγή του Θάνου Κερμίτση, «Ο Αδάμαστος: Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα», είναι η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας.