Multimedia

LaFerrari - Το νέο υπεραυτοκίνητο της Ferrari

Τρίτη, 05 Μαρτίου 2013 15:25

Η Ferrari παρουσίασε στο διεθνές σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο υπεραυτοκίνητο της που φέρει την ονομασία LaFerrari. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία το νέο μοντέλο αποτελεί διάδοχο της Enzo και θα παραχθεί σε μόλις 499 αντίτυπα (100 περισσότερα από την Enzo για να καλυφθεί η ζήτηση στις ασιατικές αγορές).

Η LaFerrari είναι και το πρώτο μοντέλο παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου στο οποίο χρησιμοποιείται υβριδική τεχνολογία. Ο κινητήρας, διάταξης V12, που διαθέτει χωρητικότητα 6.262cc και αποδίδει 800 ίππους στις 9000 στροφές, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει επιπλέον 163 ίππους.

Η LaFerrari εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας το οποίο προέρχεται από το σύστημα που έχει εξελίξει η Ferrari για τα μονοθέσια της F1.

Το αεροδυναμικό σχήμα του αυτοκινήτου συμβάλλει στην επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων για αυτοκίνητο δρόμου. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει η LaFerrari, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 350 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα διαρκεί  κάτι λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα (0-200 χλμ. σε λιγότερο από 7 δευτ. και 0-300 περίπου 15 δευτερόλεπτα) .

Η Ferrari δεν αποκάλυψε την τιμή της LaFerrari, όμως ο CEO της Fiat-Chrysler σε εκδήλωση στο Τορίνο τον περασμένο μήνα δήλωσε πως τα μοντέλα που θα παραχθούν έχουν ήδη προπωληθεί. 

REUTERS, EPA
LaFerrari. Η LaFerrari είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου στο οποίο χρησιμοποιείται υβριδική τεχνολογία.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Η LaFerrari είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου στο οποίο χρησιμοποιείται υβριδική τεχνολογία.

LaFerrari. Η LaFerrari εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας το οποίο προέρχεται από το σύστημα που έχει εξελίξει η Ferrari για τα μονοθέσια της F1.
EPA / SANDRO CAMPARDO

Η LaFerrari εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας το οποίο προέρχεται από το σύστημα που έχει εξελίξει η Ferrari για τα μονοθέσια της F1.

LaFerrari. Η Ferrari δεν αποκάλυψε την τιμή της LaFerrari. Ο CEO της Fiat-Chrysler (2οςΑ) σε εκδήλωση στο Τορίνο τον περασμένο μήνα δήλωσε πως τα μοντέλα που θα παραχθούν έχουν ήδη προπωληθεί.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Η Ferrari δεν αποκάλυψε την τιμή της LaFerrari. Ο CEO της Fiat-Chrysler (2οςΑ) σε εκδήλωση στο Τορίνο τον περασμένο μήνα δήλωσε πως τα μοντέλα που θα παραχθούν έχουν ήδη προπωληθεί.

LaFerrari. Το αεροδυναμικό σχήμα συμβάλλει στην επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων για αυτοκίνητο δρόμου.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Το αεροδυναμικό σχήμα συμβάλλει στην επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων για αυτοκίνητο δρόμου.

LaFerrari . Το αεροδυναμικό σχήμα συμβάλλει στην επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων για αυτοκίνητο δρόμου.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Το αεροδυναμικό σχήμα συμβάλλει στην επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων για αυτοκίνητο δρόμου.

LaFerrari. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει η LaFerrari, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 350 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα διαρκεί κάτι λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα (0-200 χλμ. σε λιγότερο από 7 δευτ. και 0-300 περίπου 15 δευτερόλεπτα) .
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει η LaFerrari, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 350 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα διαρκεί κάτι λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα (0-200 χλμ. σε λιγότερο από 7 δευτ. και 0-300 περίπου 15 δευτερόλεπτα) .

LaFerrari. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία το νέο μοντέλο αποτελεί διάδοχο της Enzo και θα παραχθεί σε μόλις 499 αντίτυπα (100 περισσότερα από την Enzo για να καλυφθεί η ζήτηση στις ασιατικές αγορές).
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία το νέο μοντέλο αποτελεί διάδοχο της Enzo και θα παραχθεί σε μόλις 499 αντίτυπα (100 περισσότερα από την Enzo για να καλυφθεί η ζήτηση στις ασιατικές αγορές).

LaFerrari. Ο κινητήρας, διάταξης V12, χωρητικότητας 6.262cc, αποδίδει 800 ίππους στις 9.000 στροφές και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει επιπλέον 163 ίππους.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Ο κινητήρας, διάταξης V12, χωρητικότητας 6.262cc, αποδίδει 800 ίππους στις 9.000 στροφές και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει επιπλέον 163 ίππους.

LaFerrari. Η LaFerrari είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει η Ferrari μέχρι σήμερα.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Η LaFerrari είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει η Ferrari μέχρι σήμερα.

LaFerrari . Η LaFerrari εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας το οποίο προέρχεται από το σύστημα που έχει εξελίξει η Ferrari για τα μονοθέσια της F1.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

Η LaFerrari εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας το οποίο προέρχεται από το σύστημα που έχει εξελίξει η Ferrari για τα μονοθέσια της F1.