Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015 08:05

Ένας άνθρωπος που κάνει τα πάντα, για να σώσει τους ενοίκους ενός επικίνδυνου κτηρίου, ένας ανήλικος εγκληματίας που αρνείται να συμμορφωθεί, ένας δεινόσαυρος που βρίσκει την πραγματική φιλία στο πρόσωπο ενός αγοριού, τρεις ερωτικές ιστορίες με κοινό τέλος και η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα της Ιταλίας πρωταγωνιστούν στα κινηματογραφικά πλάνα αυτής της εβδομάδας.

Ηλίθιος ιδεαλιστής, επίμονη επιτήρηση και δύο άλλοι κόσμοι.
«Ο ηλίθιος». Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

«Ο ηλίθιος». Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

«Ο ηλίθιος». Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

«Ο ηλίθιος». Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

Στην ταινία, «Ο ηλίθιος», ένας αθώος και ιδεαλιστής υδραυλικός προσπαθεί να σώσει τους ενοίκους ενός κτηρίου, όταν αντιλαμβάνεται ότι αυτό πρόκειται να καταρρεύσει. Η προσπάθειά του να κινητοποιήσει εγκαίρως τις  δημοτικές αρχές, πέφτει στο κενό, καθώς περνάει όλη τη νύχτα κυνηγώντας τους διεφθαρμένους τοπικούς αξιωματούχους.

«Με το κεφάλι ψηλά». Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

«Με το κεφάλι ψηλά». Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

«Με το κεφάλι ψηλά». Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

«Με το κεφάλι ψηλά». Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

Το δράμα της Εμανουέλ Μπερκό, «Με το κεφάλι ψηλά», αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, το οποίο, έχοντας εγκαταλειφθεί από τη μητέρα του σε ηλικία 6 ετών, βρίσκεται συχνά σε δικαστήρια ανηλίκων.

«Ο καλόσαυρος» (3D). «Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Ο καλόσαυρος» (3D). «Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Ο καλόσαυρος» (3D). «Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Ο καλόσαυρος» (3D). «Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Είναι η ιστορία ενός αγοριού και του σκύλου του, μόνο που, στην ιστορία, το αγόρι είναι ένας δεινόσαυρος και ο σκύλος είναι ένα αγόρι» εξηγεί ο Πίτερ Σον για την οικογενειακή του ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ο καλόσαυρος».

«Ένας άλλος κόσμος». Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

«Ένας άλλος κόσμος». Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

«Ένας άλλος κόσμος». Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

«Ένας άλλος κόσμος». Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

Με φόντο τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αισθηματική ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Ένας άλλος κόσμος», είναι μια ερωτική τριλογία με κοινό φινάλε. Τρεις ιστορίες αγάπης ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους υπηκόους, η οποία ξεδιπλώνεται σε μια Ελλάδα, που αλλάζει ραγδαία.

«Ο διαιτητής». Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.

Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.

«Ο διαιτητής». Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.

Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.

«Ο διαιτητής». Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.

Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.

«Ο διαιτητής». Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.

Γεμάτη βιβλικές αναφορές και γουέστερν επιρροές, η κωμωδία του Πάολο Ζούκα, «Ο διαιτητής», συνθέτει μια διαχρονική ιστορία για «τη στρογγυλή θεά», τον έρωτα και το πεπρωμένο. Η Ατλέτικο Παραμπίλε είναι η χειρότερη ποδοσφαιρική ομάδα στο χειρότερο παράρτημα της Ιταλίας.