Multimedia

Ταινίες την εβδομάδας

Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2015 08:05

Η πολυαναμενόμενη συνέχεια του «Star Wars», η μετ’ εμποδίων ανέλιξη και μεταμόρφωση μιας κοπέλας, μια σειρά από εντυπωσιακές και ριψοκίνδυνες ληστείες, η υπαρξιακή κρίση μιας σκηνοθέτιδας και η μεταφορά ενός λογοτεχνικού αριστουργήματος κυριαρχούν στα κινηματογραφικά πλάνα αυτής της εβδομάδας.

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει». «Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει». «Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει». «Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει». «Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει». «Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Star Wars: Η δύναμη ξυπνάει»: Έχοντας σημειώσει ρεκόρ όλων των εποχών σε εισπράξεις στην πρώτη ημέρα προβολής της, με 57 εκατομμύρια δολάρια στα μποξ όφις των ΗΠΑ και του Καναδά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε πετύχει, το 2011, η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και οι κλήροι του θανάτου 2», η έβδομη ταινία της σειράς επιστημονικής φαντασίας «Star Wars», τοποθετείται χρονικά 30 χρόνια μετά τα γεγονότα της «Επιστροφής των Τζεντάι».

«Joy». «Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο

«Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο' Ράσελ επιστρέφει με ένα έντονο δράμα, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Τζένιφερ Λόρενς, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Μπράντλεϊ Κούπερ και τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Ιζαμπέλα Ροσελίνι, Νταϊάν Λαντ και Βιρτζίνια Μάντσεν. Προδοσία, δόλος, απώλεια της αθωότητας, αλλά και πληγές που αφήνει πίσω της η αγάπη, συνθέτουν το σκηνικό αυτής της έντονα συναισθηματικής και βαθιά ανθρώπινης κωμωδίας, που εξερευνά τη διαδικασία ανέλιξης προς την κορυφή της οικογενειακής, αλλά και της επαγγελματικής ιεραρχίας, μέσα σε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

«Joy». «Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο
Twentieth Century Fox

«Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο' Ράσελ επιστρέφει με ένα έντονο δράμα, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Τζένιφερ Λόρενς, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Μπράντλεϊ Κούπερ και τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Ιζαμπέλα Ροσελίνι, Νταϊάν Λαντ και Βιρτζίνια Μάντσεν. Προδοσία, δόλος, απώλεια της αθωότητας, αλλά και πληγές που αφήνει πίσω της η αγάπη, συνθέτουν το σκηνικό αυτής της έντονα συναισθηματικής και βαθιά ανθρώπινης κωμωδίας, που εξερευνά τη διαδικασία ανέλιξης προς την κορυφή της οικογενειακής, αλλά και της επαγγελματικής ιεραρχίας, μέσα σε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

«Joy». «Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο
Merie Weismiller Wallace

«Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο' Ράσελ επιστρέφει με ένα έντονο δράμα, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Τζένιφερ Λόρενς, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Μπράντλεϊ Κούπερ και τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Ιζαμπέλα Ροσελίνι, Νταϊάν Λαντ και Βιρτζίνια Μάντσεν. Προδοσία, δόλος, απώλεια της αθωότητας, αλλά και πληγές που αφήνει πίσω της η αγάπη, συνθέτουν το σκηνικό αυτής της έντονα συναισθηματικής και βαθιά ανθρώπινης κωμωδίας, που εξερευνά τη διαδικασία ανέλιξης προς την κορυφή της οικογενειακής, αλλά και της επαγγελματικής ιεραρχίας, μέσα σε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

«Joy». «Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο

«Joy»: Ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Ντέιβιντ Ο' Ράσελ επιστρέφει με ένα έντονο δράμα, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Τζένιφερ Λόρενς, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Μπράντλεϊ Κούπερ και τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Ιζαμπέλα Ροσελίνι, Νταϊάν Λαντ και Βιρτζίνια Μάντσεν. Προδοσία, δόλος, απώλεια της αθωότητας, αλλά και πληγές που αφήνει πίσω της η αγάπη, συνθέτουν το σκηνικό αυτής της έντονα συναισθηματικής και βαθιά ανθρώπινης κωμωδίας, που εξερευνά τη διαδικασία ανέλιξης προς την κορυφή της οικογενειακής, αλλά και της επαγγελματικής ιεραρχίας, μέσα σε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

«Point break». «Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.
Reiner Bajo

«Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.

«Point break». «Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.

«Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.

«Point break». «Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.
Reiner Bajo

«Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.

«Point break». «Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.

«Point break»: Βασισμένη στην ομώνυμη κλασική κινηματογραφική επιτυχία του 1991, η περιπέτεια καταιγιστικής δράσης του Έρικσον Κορ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά και τολμηρά αθλητικά stunts, που έχουμε δει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, τα οποία πραγματοποιούνται από κορυφαίους αθλητές, που θεωρούνται οι καλύτεροι σε αθλήματα και «επικίνδυνα σπορ», όπως το σερφ μεγάλων κυμάτων, οι πτήσεις με wingsuit, το snowboarding, η ελεύθερη αναρρίχηση και οι αγώνες υψηλών ταχυτήτων με μοτοσικλέτες.

«Η μητέρα μου» . «Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.

«Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.

«Η μητέρα μου» . «Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.
Alberto Novelli

«Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.

«Η μητέρα μου» . «Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.

«Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.

«Η μητέρα μου» . «Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.
Alberto Novelli

«Η μητέρα μου»: Κινούμενη ανάμεσα στο δράμα και την κομεντί, στο όνειρο και την πραγματικότητα, στα απαιτητικά γυρίσματα μιας ταινίας και τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις, η ιταλική ταινία του Νάνι Μορέτι - με τον ίδιο και τους Τζον Τουρτούρο, Τζούλια Λαζαρίνι, Μαργκερίτα Μπάι, Μπεατρίς Μαντσίνι και Στέφανο Αμπάτι - απέσπασε το Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Ηρωίδα της ταινίας είναι μια σκηνοθέτιδα, η οποία, αδυνατώντας να ξεπεράσει την αναπόφευκτη απώλεια της μητέρας της, υποκύπτει σε μία προσωπική κρίση, καθώς αναμετριέται με το πέρασμα του χρόνου, την ίδια της την ύπαρξη και την ιδιαίτερα απαιτητική συνεργασία της με έναν Αμερικανό σταρ.

«Πόλεμος και ειρήνη». «Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.

«Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.

«Πόλεμος και ειρήνη». «Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.

«Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.

«Πόλεμος και ειρήνη». «Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.

«Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.

«Πόλεμος και ειρήνη». «Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.

«Πόλεμος και ειρήνη»: Η επική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου αριστουργήματος του Λέοντος Τολστόι, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Σερκέι Μπονταρτσούκ, η οποία κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1969, είναι η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του κινηματογράφου, μία υπερπαραγωγή, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 120.000 κομπάρσοι και περισσότερα από 35.000 κουστούμια, και κυκλοφόρησε σε 117 χώρες.