Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολύ σύντομα θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για το νέο μισθολόγιο ...

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2007 14:31

Πολύ σύντομα θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για το νέο μισθολόγιο των αξιωματικών, στο οποίο θα καθιερώνεται ως μισθός βάσεως τα 860 ευρώ στους ανθυπολοχαγούς. Το ν/σ θα αφορά όλους τους αξιωματικούς όχι μόνο των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά και του Λιμενικού Σώματος.