Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πάνω από 40 τόνους ακατάλληλων τροφίμων κατέσχεσε μέσα σε δύο ημέρες η ...

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2007 12:52

Πάνω από 40 τόνους ακατάλληλων τροφίμων κατέσχεσε μέσα σε δύο ημέρες η Νομαρχία Πειραιά, στο σαφάρι ελέγχων που διενεργείται καθημερινά για την προστασία των καταναλωτών.