Multimedia

EUROKINISSI / 1737509

Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα στο ελληνικό κοινοβούλιο, δήλωσε στα ελληνικά ...

Πέμπτη, 05 Νοεμβρίου 2009 12:38

Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα στο ελληνικό κοινοβούλιο, δήλωσε στα ελληνικά ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Μπαν Κι Μουν. Δήλωσε επιφυλακτικά αισιόδοξος για το Κυπριακό και εξέφρασε την ελπίδα ότι το ζήτημα τις ονομασίας της ΠΓΔΜ θα λυθεί στο εγγύς μέλλον.