Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα στο ελληνικό κοινοβούλιο, δήλωσε στα ελληνικά ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Μπαν Κι Μουν. Δήλωσε επιφυλακτικά αισιόδοξος για το Κυπριακό και εξέφρασε την ελπίδα ότι το ζήτημα τις ονομασίας της ΠΓΔΜ θα λυθεί στο εγγύς μέλλον.