Multimedia

AΠΕ / ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ

«Για τους μετανάστες, η πολιτική της κυβέρνησής μας θα είναι η δραστική ...

Τετάρτη, 04 Νοεμβρίου 2009 12:31

«Για τους μετανάστες, η πολιτική της κυβέρνησής μας θα είναι η δραστική προώθηση των μέτρων ένταξης και κοινωνικής συμμετοχής για την επίτευξη μιας κοινωνικά συνεκτικής και δίκαιης Ελλάδας. Στόχος μας η καταπολέμηση της ανισότητας και του φόβου στην κοινωνία». Αυτό τόνισε ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου κατά την έναρξη των εργασιών της συνεδρίασης του «3ου Παγκόσμιου Φόρουμ για τη Μετανάστευση και την Ανάπτυξη».