Multimedia

EUROKINISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Η ανεξάρτητη βουλευτής Σοφία Σακοράφα υποστήριξε στη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια ...

Τετάρτη, 07 Ιουλίου 2010 16:57

Η ανεξάρτητη βουλευτής Σοφία Σακοράφα υποστήριξε στη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής επί του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, πως «αν δεν μπορείς να είσαι σοσιαλιστής μέσα στην κρίση, τότε δεν μπορείς ποτέ να είσαι σοσιαλιστής, παρά μόνον νεοφιλελεύθερος. Το νομοσχέδιο είναι ανέντιμο πολιτικά, γιατί από τη μία κόβουμε μισθούς και συντάξεις και από την άλλη νομιμοποιούμε στα νοσοκομεία παρανομίες δισεκατομμυρίων, με το επιχείρημα ότι θα είναι η τελευταία φορά. Έχουμε τρελαθεί. Έχουμε τρελαθεί τελείως».