Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Το νέο πρόγραμμα της ΝΕΤ και της ΕΤ1 παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος ...

Τρίτη, 09 Οκτωβρίου 2007 16:39

Το νέο πρόγραμμα της ΝΕΤ και της ΕΤ1 παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος της ΕΡΤ ΑΕ Χρήστος Παναγόπουλος. Ο πρόεδρος της ΕΡΤ έκανε λόγο για «νέο στοίχημα για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση».