Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος με τον πρόεδρο του «Χαμόγελου του Παιδιού» ...

Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2007 12:39

Ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος με τον πρόεδρο του «Χαμόγελου του Παιδιού» Κώστα Γιαννακόπουλο παίρνουν μέρος στο πρώτο συνέδριο ΗΠΑ - Βαλκάνιων για τα εξαφανισμένα και κακοποιημένα παιδιά. Το συνέδριο διοργανώνει ο σύλλογος «το Χαμόγελο του Παιδιού».