Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Η Λάρισα βρέθηκε να χάνει με 3-0 από τον αδιάφορο ΠΑΟΚ, αλλά ...

Δευτέρα, 21 Απριλίου 2008 12:25

Η Λάρισα βρέθηκε να χάνει με 3-0 από τον αδιάφορο ΠΑΟΚ, αλλά με αντεπίθεση διαρκείας στο β' μέρος έφερε τα πάνω κάτω και νίκησε 4-3. Στην ισοβαθμία με τον Πανιώνιο έχασε την 5η θέση, αλλά οι οπαδοί της αποθέωσαν τους παίκτες και τον Γιώργο Δώνη μετά το σφύριγμα της λήξης.