Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ

Δύο θα είναι οι εκπρόσωποι της Κρήτης στη Σούπερ Λίγκα και την ...

Δευτέρα, 21 Απριλίου 2008 12:27

Δύο θα είναι οι εκπρόσωποι της Κρήτης στη Σούπερ Λίγκα και την επόμενη σεζόν. Ο Εργοτέλης, αν και θεωρητικά βρισκόταν με την... πλάτη στον τοίχο πριν την έναρξη της 30ης και τελευταίας αγωνιστικής, τελικά κατάφερε όχι μόνο να νικήσει 2-0 τη Ξάνθη στο Παγκρήτιο αλλά και να παραμείνει στην κατηγορία, μετά την ήττα του Ατρόμητου από τον Πανιώνιο.