Multimedia

EPA / GEORGIOS KEFALAS

Πρώτη νίκη για τα ελληνικά χρώματα στο μπιτς βόλεϊ. Για τον Δ' ...

Τρίτη, 12 Αυγούστου 2008 10:20

Πρώτη νίκη για τα ελληνικά χρώματα στο μπιτς βόλεϊ. Για τον Δ' όμιλο του Ολυμπιακού τουρνουά μπιτς βόλεϊ Γυναικών, στο πλαίσιο της τρίτης αγωνιστικής ημέρας, το δίδυμο των Τσαρτσιάνη/Κουτρουμανίδου ήταν αποφασισμένο για τη νίκη και επικράτησε με 2-0 των Αυγουστίδη/Νελ από τη Νότια Αφρική.