Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Πρώτη νίκη για τα ελληνικά χρώματα στο μπιτς βόλεϊ. Για τον Δ' όμιλο του Ολυμπιακού τουρνουά μπιτς βόλεϊ Γυναικών, στο πλαίσιο της τρίτης αγωνιστικής ημέρας, το δίδυμο των Τσαρτσιάνη/Κουτρουμανίδου ήταν αποφασισμένο για τη νίκη και επικράτησε με 2-0 των Αυγουστίδη/Νελ από τη Νότια Αφρική.