Multimedia

REUTERS / LASZLO BALOGH

«Ναύαγησε» η Εθνική Ομάδα Υδατοσφαίρισης στο δεύτερο αγώνα της για τους Ολυμπαικούς ...

Τρίτη, 12 Αυγούστου 2008 10:33

«Ναύαγησε» η Εθνική Ομάδα Υδατοσφαίρισης στο δεύτερο αγώνα της για τους Ολυμπαικούς Αγώνες του Πεκίνου. Το συγκρότημα του Σάντρο Καμπάνια ηττήθηκε με 17-6 από τη «χρυσή» Ολυμπιονίκη του Σίδνεϊ και της Αθήνας, Ουγγαρία, σε αναμέτρηση για τη 2η αγωνιστική του α' ομίλου, και παραμένει χωρίς βαθμό στη διοργάνωση.