Multimedia

REUTERS / DARREN WHITESIDE

Στην Ισπανία θα πάει το χρυσό μετάλλιο στο K2 500 μέτρων ανδρών ...

Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008 12:33

Στην Ισπανία θα πάει το χρυσό μετάλλιο στο K2 500 μέτρων ανδρών του κάνοε καγιάκ ήρεμων νερών, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου καθώς οι Σαούλ Κραβιότο και Κάρλος Πέρεθ τερμάτισαν πρώτοι, κερδίζοντας το φαβορί και πρωταθλητές Σαούλ Κραβιότο και Κάρλος Πέρεθ από την Γερμανία που τερμάτισαν δεύτεροι. Την τρίτη θέση κατέλαβαν οι Λευκορώσοι Ραμάν Πιατρουσένκα/Βατζίμ Μαχνέου.