Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Νορβηγία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ολυμπιακό τουρνουά χάντμπολ γυναικών, κερδίζοντας στον τελικό με 34-27 τη Ρωσία. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε η Νότια Κορέα, που επικράτησε 33-28 της Ουγγαρίας.