Multimedia

REUTERS / MARCELO DEL POZO

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Νορβηγία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο ...

Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008 12:40

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Νορβηγία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ολυμπιακό τουρνουά χάντμπολ γυναικών, κερδίζοντας στον τελικό με 34-27 τη Ρωσία. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε η Νότια Κορέα, που επικράτησε 33-28 της Ουγγαρίας.