Multimedia

REUTERS / OLEG POPOV

Η ανδρική ομάδα της Σερβίας κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ολυμπιακό τουρνουά ...

Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008 15:02

Η ανδρική ομάδα της Σερβίας κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ολυμπιακό τουρνουά υδατοσφαίρισης του Πεκίνου. Οι «πλάβι» νίκησαν στον «μικρό τελικό» της διοργάνωσης το Μαυροβούνιο με 6-4.