Multimedia

REUTERS / KIM KYUNG-HOON

Ο Κενυάτης Σάμουελ Καμάου Ουανχίρου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Μαραθώνιο των ...

Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008 15:07

Ο Κενυάτης Σάμουελ Καμάου Ουανχίρου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Μαραθώνιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου. Ο 22χρονος δρομέας που κατέρριψε το Ολυμπιακό ρεκόρ αφού τερμάτισε σε 2 ώρες 06:32, έχει ατομικό ρεκόρ 2:05:24 απο τις 14 Απριλίου στο Λονδίνο, όπου πήρε την 2η θέση.