Multimedia

REUTERS / SHANNON STAPLETON

Με άνοδο άνοιξε το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μετά τη συντονισμένη αντίδραση ...

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2008 17:08

Με άνοδο άνοιξε το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μετά τη συντονισμένη αντίδραση της αμερικανικής κυβέρνησης, καθώς και των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων, με στόχο την αντιμετώπιση της χρηματοπιστωτικής κρίσης.