Multimedia

EPA / EVERT ELZINGA

Ζημιογόνο ήταν το τρίτο φετινό τρίμηνο για την IΝG Groep NV, το ...

Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2008 13:39

Ζημιογόνο ήταν το τρίτο φετινό τρίμηνο για την IΝG Groep NV, το πρώτο ζημιογόνο τρίμηνο από τη δημιουργία, το 1991, του ολλανδικού τραπεζικού και ασφαλιστικού ομίλου. Οι ζημίες, στο τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, ανήλθαν σε 478 εκατ. ευρώ οφειλόμενες εν μέρει, σύμφωνα με την ανακοίνωση, στις απομειώσεις ύψους 1,5 δισ. ευρώ στις οποίες προχώρησε η ING. Στο τρίτο τρίμηνο του 2007, τα καθαρά κέρδη του ομίλου είχαν ανέλθει σε 2,3 δισ. ευρώ.