Multimedia

EPA / SEBASTIYO MOREIRA

H «ομάδα των 20» (G20), η οποία συνεδράζει τον ερχόμενο σαββατοκύριακο στην ...

Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2008 14:57

H «ομάδα των 20» (G20), η οποία συνεδράζει τον ερχόμενο σαββατοκύριακο στην Ουάσινγκτον σημειώνει ότι η οικονομική κρίση που απειλεί με ύφεση όλον τον κόσμο ήταν το αποτέλεσμα «υπερβολικού ρίσκου και ελαττωματικών πρακτικών διαχείρισης του κινδύνου στις οικονομικές αγορές».