Multimedia

REUTERS / VIVEK PRAKASH

Το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ ανακοίνωσε αργά χθες Κυριακή ότι επενδύει 20 ...

Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2008 14:28

Το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ ανακοίνωσε αργά χθες Κυριακή ότι επενδύει 20 δις δολάρια στον όμιλο Citigroup Inc., ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, στο πλαίσιο των προσπαθειών του να συμβάλλει στην επίλυσή τους και να αποκτήσει μετοχές της τράπεζας.