Multimedia

Σομαλοί πειρατές απελευθέρωσαν ένα ελληνικό πλοίο, το MV Centauri, το οποίο είχαν ...

Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2008 13:56

Σομαλοί πειρατές απελευθέρωσαν ένα ελληνικό πλοίο, το MV Centauri, το οποίο είχαν καταλάβει πριν από περισσότερο από δύο μήνες, ανακοίνωσε σήμερα κενυάτης ναυτιλιακός αξιωματούχος. «Το MV Centauri πλέει τώρα προς το λιμάνι της Μομπάσα», δήλωσε ο ¶ντριου Μουανγκούρα του Προγράμματος Αρωγής Ναυτικών στην Ανατολική Αφρική.