Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Σομαλοί πειρατές απελευθέρωσαν ένα ελληνικό πλοίο, το MV Centauri, το οποίο είχαν καταλάβει πριν από περισσότερο από δύο μήνες, ανακοίνωσε σήμερα κενυάτης ναυτιλιακός αξιωματούχος. «Το MV Centauri πλέει τώρα προς το λιμάνι της Μομπάσα», δήλωσε ο ¶ντριου Μουανγκούρα του Προγράμματος Αρωγής Ναυτικών στην Ανατολική Αφρική.