Multimedia

EPA / ΑΡΧΕΙΟ/

Ο πρόεδρος της Σομαλίας Αμπνταλάχι Γιουσούφ ¶χμεντ δήλωσε πως το σαουδαραβικό υπερδεξαμενόπλοιο, ...

Δευτέρα, 01 Δεκεμβρίου 2008 14:15

Ο πρόεδρος της Σομαλίας Αμπνταλάχι Γιουσούφ ¶χμεντ δήλωσε πως το σαουδαραβικό υπερδεξαμενόπλοιο, το οποίο έχει καταληφθεί από πειρατές, θα απελευθερωθεί προσεχώς και υποστήριξε πως οι πειρατές δεν έχουν ζητήσει λύτρα, σε δήλωσή του που δημοσιεύεται σήμερα από τη σαουδαραβική εφημερίδα Okaz.