Multimedia

REUTERS / HA KYUNG-MIN

Η Νότια Κορέα ανακοίνωσε σήμερα ότι θα στείλει πολεμικό πλοίο στον Κόλπο ...

Τρίτη, 03 Μαρτίου 2009 14:25

Η Νότια Κορέα ανακοίνωσε σήμερα ότι θα στείλει πολεμικό πλοίο στον Κόλπο του 'Αντεν για την καταπολέμηση της ναυτικής πειρατείας ανοικτά των σομαλικών ακτών. Ενα αντιτορπιλικό, 4.500 τόνων, με 270 ναύτες πλήρωμα, μεταφέρει ελικόπτερο και 30 στρατιώτες των ειδικών δυνάμεων και θα αποπλεύσει από τη Νότια Κορέα στα μέσα Μαρτίου.