Multimedia

EPA / ANTONIO BAT

Αυξάνεται στην Κροατία ο αριθμός των εργαζομένων που χάνουν τη δουλειά τους, ...

Τρίτη, 17 Μαρτίου 2009 14:10

Αυξάνεται στην Κροατία ο αριθμός των εργαζομένων που χάνουν τη δουλειά τους, λόγω των επιπτώσεων της διεθνούς οικονομικής κρίσης, ανακοίνωσε η Εθνική Υπηρεσία Απασχόλησης της Κροατίας (HZZ). Μόνο το Φεβρουάριο του 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Υπηρεσίας Απασχόλησης, έγιναν περίπου 7.000 απολύσεις.