Multimedia

EPA / DIEGO AZUBEL

Πρώτη εμφάνιση στα Grand Prix για τον «ρούκι» Sebastien Buemi της Scuderia ...

Κυριακή, 29 Μαρτίου 2009 19:49

Πρώτη εμφάνιση στα Grand Prix για τον «ρούκι» Sebastien Buemi της Scuderia Toro Rosso και δύο βαθμοί συγκομιδή, όχι κι άσχημα! Με έναν βαθμό έφυγε από τον αγώνα και ο έτερος πιλότος της ιταλικής ομάδας Sebastien Bourdais, ο οποίος τερμάτισε όγδοος.