Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης, παρουσίασε, σήμερα τη νέα καμπάνια ...

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009 13:51

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης, παρουσίασε, σήμερα τη νέα καμπάνια ενημέρωσης του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για την οδική ασφάλεια, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα ΤΑΞΙ, τα ΚΤΕΛ και τις νέες τεχνολογίες. Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν και οι Γ.Γ. του υπουργείου, Δημήτρης Πλάτης και Γιάννης Αδαμόπουλος.