Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ

Εργαζόμενοι του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών έκλεισαν συμβολικά τη λεωφόρο Βασ. Κωνσταντίνου, διαμαρτυρόμενοι ...

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009 13:52

Εργαζόμενοι του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών έκλεισαν συμβολικά τη λεωφόρο Βασ. Κωνσταντίνου, διαμαρτυρόμενοι για τον επαπειλούμενο κατατεμαχισμό του Ιδρύματος όπως καταγγέλουν οι ίδιοι.