Multimedia

REUTERS / STOYAN NENOV

Πολλά προβλήματα αντιμετώπισε ο Φελίπε Μάσα κατά την δεύτερη περίοδο των σημερινών ...

Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009 18:32

Πολλά προβλήματα αντιμετώπισε ο Φελίπε Μάσα κατά την δεύτερη περίοδο των σημερινών ελεύθερων δοκιμών στην Ουγγαρία. Είχε συχνές εξόδους από την πίστα με αποτέλεσμα να τερματίσει 18ος.