Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS/ΒΗΧΟΣ ΝΙΚΟΣ

Η γκρίνια φούντωσε στον Ολυμπιακό. Μετά την συντριβή στο φιλικό με τον ...

Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 11:20

Η γκρίνια φούντωσε στον Ολυμπιακό. Μετά την συντριβή στο φιλικό με τον Εργοτέλη, ο πρωταθλητής έμεινε στο 0-0, στην έδρα του, κόντρα στην Καβάλα, στο πλαίσιο της 3ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα.