Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / MEGAPRESS/ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ

Με το γκολ από τα... αποδυτήρια του Ναφτί, μόλις στο 3ο λεπτό, ...

Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 11:17

Με το γκολ από τα... αποδυτήρια του Ναφτί, μόλις στο 3ο λεπτό, ο Αρης λύγισε την σθεναρή αντίσταση του ΠΑΣ Γιάννινα και πήρε τη νίκη με 1-0, στο πλαίσιο της 3ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα.